Ствари сестара вики
Advertisement

Хорди Кудиги је власник хотела „Каса Тот“ из Барцинона (у Кеталанији, на Теремедоу). Спријатељио се са Кимберли и Карлом, девојкама које су биле протагонисти прве две сезоне серије.

Хорди Кудиги се први пут појављује у епизоди 2 (Посета у хотелу). Када га две девојке упознају, почињу да се мешају у проблеме Звездане Флоте Федерације, зато што Хорди открива да је и официр Звездане Флоте Федерације, који такође ради у најважнијем хотелу у граду са 111 спратова и иако предлаже девојкама да се придруже Звезданој Флоти Федерације, оне одбацују предлог рекавши да више воле да остану обичне грађанке. Ипак, девојке имају много технологије украдене из Звездане Флоте Федерације. Обе девојке касније почињу да се интересују да посете Земљу, првобитну планету Звездане Флоте Федерације, и траже начине да то постигну.

У епизоди 4 (Прати свој начин), Кимберли и Карла иду у хотелу „Каса Тот“ да попричају са Хордијем, али он није тамо. После Кимберли узима објекат Звездане Флоте Федерације којим она и њена сестра да постану невидљиве да би провалиле у Хордијеву канцеларију и истражиле. Прелазе портал и наилазе на соби са високотехнолошким алатима. Хорди је у овој соби и каже да је то тајна и да ни са ким не могу да причају о овој соби. После Хорди објашњава девојкама да је ова соба сакривена соба која припада Звезданој Флоти Федерације, одавде Хорди контролише неколико ствари, од којих су неке уз дозволу градоначелника Барцинона, а одавде може да контактира и Земљу.

На крају прве сезоне виде да се са Хордијем нешто дешава и почињу да виде чудне ствари. Девојке откривају постојање паралелног универзума који се зове „Огледало свемир“ где сви имају своје двојнике али са обрнутим личностима, и у овом универзуму Теремедо је уништен и преживело је само неколико теремедосијанаца, а Хорди објашњава да се у овом универзуму људи зову теранци и под командом су дивље и садистичке империје. Хорди проводи време у овом универзуму док га замењује његов двојник. Адмирал Жузеп Марија 19 такође прича девојкама о Јусми, свом злом двојнику из огледалног свемира.

У другој сезони је Кимберли изабрана да учествује у ријалити-шоу и биће у кући у којој камере снимају све што се дешава. Кимберли је веома задовољна тиме. У епизоди 14 (Изађите одавде!‏‎) Хорди је избачен из Звездане Флоте Федерације, али девојкама је био дао мисију у тајне инсталације Звездане Флоте Федерације. У епизоди 16 (Земља, део 2), Регентица Андреа хвата Кимберли и Карлу и ставља их у несвест у криокамере екстазе. Откривено је да Хорди из огледалног свемира ради на њеној страни, али она га издаје, такође га ставља у несвест у криокамеру и открива да намерава да споји његово тело са телом Хордија из главног свемира. У транспортној сфери Јусма и Иши Кадсе покушавају да зауставе Андреу без да успеју и такође су заробљени. Андреа покушава да промени историју јер ради за некога непознатог. Хорди се бори са Андреом пре него што га она победи и убије. Андреа успешно спаја два Хордија, а после га убија. Андреа брише сећање свих Теремедосијанца о сестрама Дувержа и шаље Кимберли и Карлу у прошлост, у 2013. годину, у цркву у коју иде Кираннис (Златно Стварање), где сви у цркви верују да сестре припадају овој цркви и да су увек биле у цркви. Сестре Дувержа имају исти нагласак као и нагласак из Доминиканске Републике, и иако још увек имају своја оригинална имена, имају различите животе и родитеље као да су људи. На крају сезоне, неко непознат са обликом силуете разговара са Андреом и каже јој да ће се ускоро видети, а Андреа му каже да жели да га види и зове га „Власником Невиности“ обележавајући савез између регентице Андрее Кампос из огледалног свемира и мистериозног Власника Невиности.

Advertisement