Ствари сестара вики
Advertisement
У вашем дому
29.png
Број епизоде 5
Сезона 4
Глобални број 29
Назив на Теремедоу A kasa vosṭra
Назив у Португалији Na vossa casa
Датум емитовања 25. фебруара 2018.
Списак епизода
Претходна епизода
Мрдај дупе
Следећа епизода
Твоја екипа
Ствари сестара

У вашем дому је 5. епизода четврте сезоне и 29. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 25. фебруара 2018. године.

Опис[]

Епизода почиње на броду 07 једног дана, 0 се одмара са супругом Карлом, када одједном добије поруку која долази од Ђордија Алехоса Гарсија, који каже да има још једну девојчицу од четирију Милиних отетих сестара, и предлаже да јој врате године баш као и Маријани. 0 каже да мора да упозори Жузепа Марију 22 да га пита да ли може да га телепортује на брод, а Ђорди Алехос Гарсија каже да то разуме. 0 телепортује Жузепа Марију 22 на 07 и каже му да је Ђорди Алехос Гарсија разговарао са њим и да жели да се попне на 07. Жузеп Марија 22 се слаже и телепортује Ђордија Алехоса Гарсију на брод. Иду у собу за састанке, где Ђорди Алехос Гарсија објашњава да је девојчица из осталих четирију Милиних сестара била у улици у Барселони, да ју је он нашао и да му је девојчица рекла да је побегла са места где ју је Андреа држала отету, будући да је неко могао да је пробуди. Жузеп Марија 22 верује да су ванземаљци који су упали на Земљу поседовали ову девојчицу, а када су је напустили, остала је будна уместо да поново буде у несвести. Зато је успела да побегне без да Андреа то схвати. Ђорди Алехос Гарсија објашњава да има контролу над отетим девојчицама и да ју је зато нашао на улици. Жузеп Марија 22 га пита како се зове ова девојчица, а Ђорди Алехос Гарсија каже да се ова девојчица зове Луција и да морају да јој врате године да би је одвели кући.

На непознатом месту, где се налази тајна база Алија Франкуа, регентица Андреа каже Алију Франку: „Мој план функционише, имам их где желим. Упашће у моју замку…“, а Алиј Франку каже: „Видим да си веома паметна, твој план ће успети. Али мораш да идеш полако, немој да трчиш или ћемо изгубити!“. На 07-у официри брода и Ђорди Алехос Гарсија спремају се да Луцији врате њене године. Жузеп Марија 22 каже Луцији: „Немој да се плашиш, уђи у овај скенер и све ће бити у реду, хајде!“ а Луција то ради. Жузеп Марија 22 активира програм, а после Луција напушта скенер у својим правилним годинама. Онда се светла на броду гасе, енергија пада и штитови се деактивирају… У транспортној кугли у свемиру Мила из огледалног свемира каже да морају да помогну официрима брода FEF 07, будући да су преварени. А у бази Алија Франкуа, Андреа се смеје причајући да је постигла свој циљ, а Мелина каже Андреи да су овај пут победиле. Андреа каже да нису победиле у целој борби, постигле су само један гол, али игра се наставља. Мелина каже да је сигурна да Андреа може да победи целу игру, Андреа каже да заиста може и њих две се љубе. Алиј Франку каже да да им он није помогао не би ништа добиле, а Андреа каже: „Мислим да сад морамо да попричамо са твојим млађим верзијама, зар не?“. Алиј Франку каже да.

На 07-у, Жузеп Марија 22 користи трикодер да би анализовао Луцију и открива да је у телу носила вирус који је изазвао проблем губитка енергије брода. Каже да ју је можда Андреа узела, ставила овај вирус и убедила да је успела да побегне. Када су јој суперкомпјутером вратили године, вирус је ушао укомпјутер, па су преварени. Онда Ђорди Алехос Гарсија пита шта ће урадити, а 0 одговара да зна како да га поправи, будући да је спреман да зна како да поправи суперкомпјутер гледајући видео снимке. Жузеп Марија 22 каже: „Видео са Земље?“ и 0 каже: „Али биће ми од користи, видећеш!“. 0 почиње са радом… У међувремену, у Милином стану, Мила се спрема да сними још један део лажне телевизијске серије на којој ради са Андреом и Мелином прерушеним у глумицу Пенелопе Круз и њеног режисера. Мила одлази од куће и иде до станице метроа да оде до куће у Кастељдефелсу где је чека Андреа. У међувремену, Андреа каже Алију Франку да има заказан састанак са Милом и да мора да оде. Мелина и Андреа одлазе, а Алиј Франку каже да је добро што су превариле Милу, јер ако она умре, Жузеп Марија 22 ће много патити и то је циљ. Андреа му каже да је у праву, а она и Мелина се телепортују директно у кућу у Кастељдефелсу, где срећу Милу која их чека.

У међувремену, на броду 07, 0 завршава свој рад па брод повраћа сву енергију и штитове. Жузеп Марија 22 каже 0-у: „Добар посао!“, а 0 каже да је суперкомпјутер било веома лако да се поправи. Жузеп Марија 22 каже Ђордију Алехосу Гарсији да, пошто поново имају енергију и штитове, морају да нађу Милине сестре и одведу их кући, а Ђорди Алехос Гарсија одговара да је он на њиховој страни, што значи да ће му помоћи ако може. Жузеп Марија 22 захваљује му на помоћи, а Ђорди Алехос Гарсија каже да би можда требало да оду поново у Аргентину, тамо има пријатеље који могу да им помогну и ови пријатељи ће такође бити на страни официра 07-а. Жузеп Марија 22 пита Ђордија Алехоса Гарсију: „Да ли си сигуран да су сви ови твоји пријатељи поуздани?“ а Ђорди Алехос Гарсија одговара: „Већина мојих пријатеља јесте“. Жузеп Марија 22 каже: „Па, на посао!“, и каже Ђордију Алехосу Гарсији да може да искористи суперкомпјутер да би позвао пријатеље. Али Ђорди Алехос Гарсија објашњава да је одабрао тројицу својих пријатеља, јер у ова три пријатеља има више поверења него у остале. Жузеп Марија 22 каже да може да их позове, а Ђорди Алехос Гарсија све објашњава својим пријатељима. Један од њих каже да ће помоћи, а други кажу да се и они слажу. Жузеп Марија 22 каже: „Андреа, желим да знаш да не само ти имаш савезнике, него имам и ја!“, осмехује се, а епизода се ту завршава.

Advertisement