Ствари сестара вики
Advertisement
Урадите све што желите
7.png
Број епизоде 7
Сезона 1
Глобални број 7
Назив на Теремедоу Ḟew lz ke vzlġew
Назив у Португалији Fazei o que quiserdes
Датум емитовања 22. фебруара 2015.
Списак епизода
Претходна епизода
Јер си јединствена
Следећа епизода
Да ли сте
стварно ви?
Ствари сестара

Урадите све што желите је 7. епизода прве сезоне и серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 22. фебруара 2015. године.

Опис[]

Епизода почиње у лифту школе „Трабал“, где се мушкарац пење по згради. Мушкарац улази у канцеларију директора, из џепа узима предмет са спиралом и помера га. Сцена се мења у Кимберлину учионицу, где се у звучницима чује бука. После учитељица каже: „Научићу вас најтежем делу алгебре: изводима и интегралима. А пошто сте седми разред, морате да…“ и ћута. После неколико секунда каже ученицима: „Можете да се играте, урадите све што желите“. Неки ученици су веома срећни због овога, али Кимберли види нешто што није нормално. Кимберли каже учитељици: „Да ли је све у реду?“ а учитељица одговара: „Јесте, а ви имате слободног времена… на неодређено време“.

Кимберли излази из учионице и среће Карлу и још много ученика у ходницима. Кимберли каже својој сестри: „Да ли ти је и твој учитељ рекао да урадиш све што желиш?“ а Карла каже да јесте. Кимберли каже да нешто није у реду, па одлучује да ће њих две разговарати са директором. Обе девојке иду код директора и састају се са њим. Кимберли му каже да ће, ако немају шта да раде, отићи кући, али им треба дозвола за такав изостанак. Директор каже: „Наравно, Кимберли, слободна си да идеш кући са твојом сестром!“ и даје им дозволу да оду кући. Девојке ништа не разумеју и кажу да ће, ако је школско особље следећег дана овакво, то саопштити Хордију Кудигију.

Девојке стижу кући, а њихови родитељи питају зашто су се вратиле тако брзо. Кимберли им даје директорову дозволу за изостанак, а они кажу да не знају шта се дешава у школи. Родитељи читају дозволу и кажу: „Па, останите“. Кимберли каже Карли: „Да ли би волела да погледаш мој пројекат? То није обична ствар, мој пројекат има неке тајне“. Карла каже: „Да га видимо!“ и обе девојке одлазе у Кимберлину собу. Тада Кимберли извлачи неки предмет из ормара, показује га Карли и каже: „То је портал коришћењем још једног украденог предмета са Звездане Флоте Федерације. Такође ти кажем да сам га ненамерно активирала пре неколико дана, али не не знам шта се десило“. Карла одговара: „Активирај га још једном!“ али Кимберли каже да сада није време за то.

Следећег дана се обе девојке враћају у школу, али затичу исту ситуацију: учионице су затворене и празне, а директор каже да до даљњег нема школе. Кимберли каже Карли да ће да разговарају са Хордијем, па обе девојке излазе из школе. Кимберли и Карла иду СТК возовима до хотела Каса Тот, а тамо им Хорди каже: „Морам хитно да разговарам с вама". Девојке улазе у Хордијеву канцеларију, а тамо Хорди објашњава да се пре неколико дана отворио портал између главног свемира и паралелног универзума у ​​близини школе из неког непознатог разлога, а можда је неко и изашао из портала. Карла жели да каже да имају објекат који ствара портале, али Кимберли каже: „Немамо појма зашто је тај портал отворен“.

Девојке чују буку, а Хорди каже: „Да ли сте дошле са неким другим?“ а девојке не знају зашто Хорди ово пита. Тада Хорди открива да је Карлин дечко пред вратима. Карла пита свог дечка зашто је овде, а дечко му одговара да је желео да посматра зграду Каса Тот када је видео њу и Кимберли како улазе у зграду па је хтео да их зеза шаљивим плашењем. Али пошто су причале о чудним стварима, стајао је мирно и слушао шта причају. Карла предлаже да му каже шта се дешава, а Хорди прихвата. Тада Хорди каже да би требало да пронађу начин да учитеље школе Трабал врате у нормалу.

Кимберли пита да ли је портал затворен, а Хорди каже да је био отворен само 6 минута и 42 секунда. После Јорди каже да су упозорили Звездану Флоту Федерације на ту ствар, али су одговорили да им је потребан неко са великим моћима да уђе у канцеларију директора школе и искористи моћи да би уклонио предмет, али овај предмет има одличну заштиту против које фејзерски пиштољи не вреде. Кимберли пита да ли би адмирал Жузеп Марија 19 или његова девојка могли да обаве овај задатак, али Хорди одговара да је директор програмисан да открије адмирала 19 и његову екипу и забрани им улазак, али Кимберли и Карла су могле да уђу без проблема. Девојке прихватају, а Хорди ће их припремити за обављање мисије.

Карлин дечко жели да помогне, али Карла каже да је то опасна мисија и да мора да остане у Каса Тоту. Хорди даје Кимберли и Карли нека одела и неколико фејзерских пиштоља у случају проблема, и каже да ће их телепортовати у оближњу школу Трабал. Карла каже да никада није користила телепортацију па да се плаши. Хорди каже да официри Звездане Флоте Федерације то увек раде и да не треба да брине. Хорди телепортује Кимберли и Карлу на улазу у школу, а девојке улазе у школу. Пењу се лифтом на први спрат, где је објекат. Девојке виде учитеље како спавају у учионицама, јер су под утицајем предмета из другог универзума.

Карла узима свој фејзерски пиштољ и пита Кимберли како ради, али Кимберли каже да не сме да притиска никакво дугме јер је Хорди програмисао пиштољ да ошамути и могла би да га депрограмише да повреди или убије. Девојке улазе у директорову канцеларију и затичу предмет у рупи у зиду и пољу силе око те рупе. Кимберли и Карла заједно користе своје моћи да би искључиле поље силе и то успевају. Тада морају да уклоне предмет из рупе у зиду и за то користе своје моћи. Обе девојке се концентришу да постигну свој циљ, и на крају успевају да изваде и униште предмет. Директор и учитељи школе враћају се у нормалу, а директор проналази девојке у својој канцеларији.

Директор пита Кимберли и Карлу шта раде у његовој канцеларији, а Кимберли одговара питањем да ли се сећа ичега из последња два дана. Директор каже не, али наређује девојкама да напусте његову канцеларију. Кимберли каже да су тражиле нешто али да су управо одлазиле, а обе девојке поново иду СТК возовима до хотела Каса Тот. Али на вратима хотела је Карлин дечко, који каже да је неки мушкарац отео Хордија и одвео га колима, а он је све видео, али је успео да се спасе јер се крио. Али онда се појављује Хорди и каже да је све у реду и да нема проблема. Карлин дечко не зна шта се десило и ништа не разуме.

Карла пита Хордија шта се десило, али Хорди се понаша на врло чудан начин и каже тројици тинејџера да би требало да се врате својим кућама. Карлин дечко каже да га родитељи чекају, љуби Карлу и каже јој да сазна шта се дешава са Хордијем и како је видео да је отет, а онда је опет добро. Карла одговара: „Сада иди кући, разговараћемо. А ако буде проблема, позови ме“. Кимберли и Карла такође одлазе својој кући. А код девојака Карла каже да је сигурна да се нешто дешава са Хордијем, а вероватно је и отет како је њен дечко рекао, а Хорди кога су виделе је двојник. Кимберли каже да ће други дан открити шта се дешава али ће се сада одморити, а епизода се завршава.

Advertisement