Ствари сестара вики
Advertisement
Путовање
12.png
Број епизоде 4
Сезона 2
Глобални број 12
Назив на Теремедоу Le viaḣa
Назив у Португалији A viagem
Датум емитовања 4. септембра 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Три ентитета и
њихови власници
Следећа епизода
Говно из дупета
Ствари сестара

Путовање је 4. епизода друге сезоне и 12. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 4. септембра 2016. године.

Опис[]

Епизода почиње у 6 ујутру на главној станици подземне железнице у Барцинону где ће Кимберли направити екскурзију са тимом куће ријалитија. Припремају се за полазак, када Карла дође да је обавести да ће и она отићи на пут са својим школским разредом. Кимберли их пита куда иду, а Карла каже да ће прво отићи подземном железницом до Мардита, главног града „Еспаније“, а после ће отићи у Либрит, главни град „Португаније“. Кимберли каже: „Твоју исту маршуту сам и ја добила кад сам била твојих година, сви ученици школе Трабал иду на ово путовање, али ви ћете пропустити моју екскурзију у Парит и на друга забавнија места“. Карла каже: „Да ли си сигурна да једног дана и ја нећу отићи у Парит? Можда ћу обићи целу Франију раније него што мислиш“. Кимберли каже: „Ако желиш да се упоредиш са нама, биће ти тешко…“ и пење се на воз 10. линије подземне железнице који ће одвести цео тим куће до Парита.

Кад је воз отишао, Карла иде возом 12. линије у школу, јер и она има екскурзију. Кад Карла стигне у школу, среће свог дечка који је поздравља пољупцем. Карлин дечко каже да му је мало чудна, а Карла каже: „Моја сестра се никада неће променити“. Када је цео разред већ заједно, учитељица долази да их све одведе до станице подземне железнице, а одатле сви иду 13. линијом до Мардита, главног града државе која се зове „Еспанија“. Кад су већ кренули возом, Карла каже свом дечку да препознаје да има мало љубоморе према својој сестри, али мора да живи свој живот јер ће једног дана те две девојке живети одвојено, у својим кућама. После му каже: „Са тобом, у нашој кући, само ти и ја…“ што тера дечака да поцрвени. Карлина пријатељица, која седи иза пара, каже: „Како је лепо…“, после што их је саслушала. Карла каже: „Језик за зубе!“.

У међувремену, у другом возу, Кимберли са својим тимом путује у Парит, а све време је снима телевизија Франије. Кад стигну у Парит, Кимберли каже: „Коначно, мало ваздуха!“ и почиње да ужива у граду. Режисер каже да је овај град огроман, велик као Барцинон, али споменици и најважнији део града налазе се у близини реке која дели град на два дела, јер се град налази на веома дугом земљоузу, а река дели земљоуз на два дела. У Мардиту, Карла поново размишља о својој сестри, мислећи да ће уживати више од ње, и да је снима цела телевизија једне државе. Њен дечко је пита да ли би се осећала боље да је тамо са својом сестром, а Карла каже да не зна, она то зна само зато што није ту. Разред наставља посету улицама града, видећи његове најважније споменике.

Карлин учитељ каже: „Да ли сте уживали у граду у центру полуострва Бертика? Па, сада ћемо поново возом да идемо до следеће и последње дестинације: Либрита, главног града Португаније. Сигуран сам да ће вам се и он свидети“. Карла каже свом дечку: „Да ли ти се свидео град?“, он одговара: „Да, и шта мислиш о њему?“ а Карла на крају одговара: „Више бих волела да посетим град на Земљи, попут Барселоне. То задовољство делим са мојом сестром Кимберли, која ме такође и надмашује у овом задовољству“. И сви у разреду иду подземном железницом до следећег одредишта. У међувремену, у Париту, режисер каже: „Они који би хтели да отпутују на југ државе, ићи ће са мном возом кад будем имао карте“. Кимберли жели да оде, а режисер прихвата да дође, али има и других особа које ће имати приоритет, па ако нема места, она ће остати. Кимберли то разуме.

Карла и њен разред иду у Либрит, а учитељ каже да имају сат времена да сами посете град, али морају да иду у групама од по двоје или више. Карла ће отићи са својим дечком и каже: „Ајмо да посетимо град, мислим да ће овај бити лепши од претходног“. Пар почиње да хода, када јој се јави Кимберли, која јој каже да је у возу и да са још двоје људи иде на југ државе, где се земљоуз заврши и почне велики континент. После каже да се извињава због онога што је већ рекла, и каже да понекад не може да избегне да буде таква. Карла каже да је Кимберли њена старија сестра и понекад је види као узор, а заједно су проживеле многе авантуре јер заједно могу да ураде много ствари. Кимберли каже: „Као што је да провалимо на забрањена места“. И прекида позив. Карла и њен дечко настављају шетњу градом.

После путовања на југ Франије, три особе које су биле на овом додатном путовању придружују се остатку тима и телевизијским камерама у станици Парита, а сав тим се враћа у кућу. Кимберли каже да бар док је била на југу Франије није било телевизијских камера које су је снимале, и каже да препознаје да јој је досадило да је гњави толико камера. Тим стиже на станицу Барцинона, а Кимберли среће Карлу и њеног дечка. Њих троје одлучују да поново посете тајне инсталације на планини, а овај пут ће их показати Карлином дечку. Карлин дечко каже да не зна да ли ће преузимање контроле над официрима који чувају улаз послужити сада када знају све њихове трикове, али Карла каже да ће смислити неки план који ће моћи да припреме успут. Карлин дечко каже да не зна зашто обе девојке имају толико интересовања за те инсталације.

Њих троје иду подземном железницом до Тараконона, а после се пењу на планину. Кад стигну на инсталације Звездане Флоте Федерације, откривају да је све уништено и да од тога ништа није остало, па да је неко одатле уклонио све високотехнолошке компјутере и уређаје, а Кимберли верује да Звездана Флота Федерација не жели да открију више о оригиналној временској линији и свом пореклу. Карла каже да би можда требало да забораве све информације које су виделе, али Кимберли каже да мисли да адмирал Жузеп Марија 21 жели да оне то знају, чак и ако их Звездана Флота Федерације заустави. Карла каже: „Како знаш са таквом сигурношћу шта адмирал Жузеп Марија 21 жели? Ваша веза може да буде могућа само преко спајања, попут спајања умова. Да ли је он над тобом икад извео спајање умова?“ и Кимберли брзо каже да никад, али је у праву када каже да можда постоји веза, али не зна одакле долази. Карла предлаже да се врате кући.

У кући ријалитија, режисер каже Кимберли да је сестринско време које је она замолила да буде са Карлом предуго трајало, а гледаоци желе да буду обавештени о свему што се дешава у кући. Кимберли каже да се трудила да иде брзо, а режисер каже да је у уговору потписала неколико ствари, а међу њима је била и та да телевизија увек зна где је она. Кимберли каже да разуме и одлази у своју собу. Тада, режисер узима чудан комуникатор сличан преклопном мобилном телефону, али другачији, отвара преклоп и каже некоме да верује да су људи које траже Кимберли и њена сестра Карла. Тада се Јусма појављује на непознатом месту и каже да је примио поруку и каже режисеру куће да пази на сва њихова кретања. Режисер каже да ће урадити све што Јусма жели и завршава пренос. Тада Јусма каже Иши Кадсе из огледалног свемира да морају да спрече да ове информације дођу у руке регентице Андрее, Иши из огледалног свемира каже да она то сигурно већ зна, али да и даље не жели ништа да уради, а епизода се завршава.

Advertisement