Ствари сестара вики
Advertisement
Мрдај дупе
28.png
Број епизоде 4
Сезона 4
Глобални број 28
Назив на Теремедоу Mow le kul
Назив у Португалији Mexe esse cu
Датум емитовања 11. фебруара 2018.
Списак епизода
Претходна епизода
Јер желим
Следећа епизода
У вашем дому
Ствари сестара

Мрдај дупе је 4. епизода четврте сезоне и 28. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 11. фебруара 2018. године.

Опис[]

Епизода почиње у улици у Барселони, где се Роберт шета улицом „Гран Виа“ у којој Андреа живи. Роберт улази у бар у близини Андреине куће, прилази човеку, ставља му предмет у руку и човек аутоматски даје Роберту 20 евра. Када Роберт оде, човек се не сећа да је дао паре Роберту и каже: „Сигуран сам да сам имао више пара!“. Човек не може да плати пиће бару, а власник бара каже: „Увек радиш исто, веома си непромишљен. Овај пут ћу ти опростити јер сам ти пријатељ, али запамти да мораш да узмеш те паре следећи пут кад будеш дошао, у реду?“. Човек одмахује главом да би рекао „да“ и излази из бара. На углу улице Роберт каже: „Коришћење филтера перцепције да крадем паре је у реду, али сада морам да користим филтер перцепције и све ресурсе које имам да бих спречио Андреу да претера. Она је већ убила многе невине људе, а знам да ће оно што ћу сада урадити проузроковати још смрти, али боље је две него хиљаду…“, и узима комуникатор који личи на оне из Звездане Флоте Федерације.

На броду 07, одједном 0 прима позив са Земље. 0 ставља позив на екран и испоставља се да је Роберт који каже: „Желим да разговарам са вама, али углавном са Жузепом Маријом 22. Где је он?“, а 0 каже: „Управо сада је на мисији на Теремедоу, због уништења двају небеских тела Теремедоа које је Андреа изазвала, планета је нестабилна: Лудне и Хекрумедо су уништени, и зато је Теремедо изгубио ротацију око своје осе. Од сада ће у једном делу планете увек бити ноћ, а други део планете ће увек бити осветљен. Због тога у једном делу планете температура расте, а у другом делу се смањује. Жузеп Марија 22 је отишао на Теремедо да помогне становницима који се налазе у зонама са веома високом или веома ниском температуром, јер морају да преселе погођено становништво…“ а Роберт прекида причајући: „Знам, планета је у хаосу, мислим да је паметно да кажем спојлер: трећина теремедосијанског становништва ће умрети!“. 0 каже: „Шта?“, а Роберт каже: „Да ли можете да ме телепортујете на 07?“. 0 каже: „Зашто желиш сада да пођеш са нама? Жузеп Марија 22 се неће одмах вратити!“, али Роберт каже да жели да буде на 07-у до Жузеповог Маријиног повратка.

У међувремену, на Теремедоу, Жузеп Марија 22 је у Нојоу, где температура достиже 42ºЦ. Окупља групу становника да их одведе до неких шатлова и каже свом сараднику: „Не знам где ћемо ставити све те људе…“. Сарадник је управо окупио све и затвара врата шатла остављајући још много људи у реду чекајући да уђу у други шатл. Људи су жедни и желе да пију воду. Жузеп Марија 22 свима каже: „Смирите се!“, али људи настављају да вриште. Жузеп Марија 22 каже: „Они су Теремедосијанци и изгледају као да су са Земље…“, а после каже свом сараднику: „Телепортоваћу се на другу страну планете, желим да видим како пролази хладноћа вечне ноћи, ти мораш да останеш овде бринући се о грађанима Нојоа, у реду?“. Сарадник каже: „Ви, поц марча“. Жузеп Марија 22 се телепортује уређајем мобилне телепортације и појављује се на месту у граду прекривеном ледом, и ноћ је. Не види ништа, јер су многе уличне светиљке прегореле. Жузепу Марији 22 је хладно и каже: „Велика промена за моје тело. Моји родитељи не знају да сам овде, али ће сазнати за ово ако се будем разболио од промена температуре!“. Тада Жузеп Марија 22 прима позив са 07-а, а 0 му каже да је Роберт на броду.

Жузеп Марија 22 каже: „Телепортујте ме“, а 0 га телепортујте на 07. На броду 07, Жузеп Марија 22 каже: „Роберте, сад морам да идем кући или ће моји родитељи приметити да нисам код куће, реци нам шта желиш али данас нећемо ништа да урадимо. У реду?“. Роберт каже: „Знао сам да ћеш то рећи. Желим са вама да направим мисију: морамо да одемо у брлог регентице Андрее и зауставимо је једном заувек. Ако желиш, можемо то да урадимо сутра, али сутра дођи овамо и мрдај дупе!“, а Жузеп Марија 22 каже: „Добро, сад ћу сићи у своју кућу. Теремедо је срање због Андрее…“. Жузеп Марија 22 одлази, а Роберт каже: „И ви мрдајте дупе и реците ми где могу да останем док будем на овом броду. Имате место, зар немате?“, а 0 каже: „Не знамо да ли је паметно да те имамо на броду, јер си…“. Роберт га прекида и каже: „Твој брат, 0. Ја сам Жузеп Марија, али сам се регенерисао. Ја сам он кад буде старији. Зашто ме се плашите?“ и 0 каже: „Знамо да си се променио, разликујеш се од мог првобитног брата. Крадеш, прескачеш било које правило, а и регенерација те је променила. Познајем свог брата веома добро, иако ће он бити оно што јеси, веома си различит!“. Роберт каже: „0 који се увек шали, сад прича као да је најозбиљнији момак на свету. Веруј ми, променио сам се, да, али и даље сам бивши адмирал Земље, Жузеп Марија 27. А знам и да ћу се још више променити, чека ме много дужи живот…“.

Следећег дана, Жузеп Мариа 22 се телепортује на 07 и каже: „Сад можемо да обавимо мисију, на посао!“. Посада брода 07 одлази у брлог регентице Андрее да је заустави и иде шатлом до њене куће. Уз Робертову помоћ, користе филтере перцепције да би спречили људе да их виде и фејзерима праве рупу на улици испред њене куће. 0, Рутитто и Марај силазе са шатла и улазе у брлог, док Жузеп Марија 22 и Карла контролишу мисију са брода FEF 07. Када три официра уђу у брлог, открију да их Андреа напада симулираним Далецима, неким бићима из телевизијске серије „Доктор Ху“. Официри Звездане Флоте Федерације се деле, избегавају нападе Далека и улазе у главну собу брлога. Али Андреа није ту и открива да је поставила бомбе као замку да их убије. Сви одлазе, али док излазе из брлога, појављује се Андреа са новим оружјем и једним хицем пуца у Рутитта и Марај који умиру. 0 жели да им помогне, али видећи да не може ништа да уради, бежи шатлом и враћа се на 07. Брлог експлодира. На 07-у Жузеп Марија 22, 0 и Карла оплакују смрт својих пријатеља, а Жузеп Марија 22 бесно каже да ће било како победити Андреу.

У соби за састанке 07, Жузеп Марија 22 се љути на Роберта и каже: „Знао си да ће умрети!“. Роберт каже: „Прво: не морамо да мењамо историју. Морали су да умру у овој истој мисији, и јесу. Друго: њихова смрт је била значајна, јер је захваљујући нашој мисији Андреин брлог уништен заједно са свим њеним високотехнолошким уређајима и морала је да оде без ичега што би могло да уништи Теремедо. Мора да почне од нуле!“. 0 каже: „Рекао си да ће трећина теремедосијанског становништва умрети, зар ниси?“ и Роберт каже: „На својој планети не можете да урадите ништа да спасете све, нема места за све у насељивој зони. Шта очекујете, магију?“. Жузеп Марија 22 каже: „Коалиција између Андрее и Алија Франкуа, шта ће се десити?“, а Роберт каже: „Спојлери“. Жузеп Марија 22 каже: „Ма дај бре, не сад, јеботе!“, а Роберт каже: „Да ли ћете да ме грдите током целог састанка јер сте бесни због губитка пријатеља?“. Жузеп Марија 22 каже: „Овај састанак је завршен. Можете да се вратите на своја места, ја ћу ићи кући. Роберте, мрдај дупе!“, а Роберт каже: „Знам да то радиш да би ме имитујеш, али нећеш моћи да избегнеш да то кажеш у будућности…“. Жузеп Марија 22 каже: „Јеби се, силази са мог брода!“, а Роберт каже: „Нашег брода. Ми смо иста особа, да ли се сећаш?“. Жузеп Марија 22 каже: „Одлазиш?“ а Роберт каже: „Наравно, нестрпљивче…“ и активира објекат помоћу којег се телепортује на Земљу. Жузеп Марија 22 каже: „Штитови су нам укључени!“…

На земљи, Мила иде у кућу у напуштеној улици у Кастељдефелсу, плашећи се овог места. Али срећна је јер има заказан састанак са Пенелопе Круз и њеним режисером са којима да испуни своју улогу у телевизијској серији у којој ће Мила бити једна од протагониста. Али све је ово замка коју је направила Андреа и све је лажно. Мила куца на врата, режисер излази и каже: „Хтео сам да те видим!“. Режисер уводи Милу у кућу, где је за разлику од напуштене спољашњости, унутрашњост пуна луксуза. Појављује се Пенелопе Круз и каже: „Морамо да кријемо наше студије на подручју које изгледа напуштено, тако да нико неће посумњати да смо овде. Пођи са мојим режисером!“, а режисер каже: „Улепшаћу те да бисмо снимили прву сцену, морамо да почнемо данас или нећемо имати времена да све то снимимо пре премијере наше серије. Пођи са мном!“. Режисер води Милу у шминкерницу, шминка јој лице и припрема одећу коју ће лик носити. После режисер одводи Милу у собу за снимање, али тамо нема камере, постоје само неки чудни алати и кревет. Режисер каже Мили: „Веруј ми, легни на кревет и све ће бити у реду…“. Мила то ради, а режисер је успављује…

Режисер скида своју камуфлажу и открива да је он Андреа, а Пенелопе Круз такође скида своју камуфлажу и открива да је она Мелина. Њих две се смеју, љубе се, а Мелина каже: „Имамо Милу где смо хтеле!“. Андреа каже: „Морам да ти кажем да нисам очекивала да је двојница ваше сестре толико глупа, да је веома невина и да се лако завара!“. Мелина каже: „Шта ћемо сада?“ а Андреа каже: „Да је пустимо. Неће се сећати ничега из собе за операцију мозга, а такође ће веровати да је са нама снимила сцену из лажне серије. Хајде, ајмо да поново обучемо своју камуфлажу!“, и њих две се поново претварају у Пенелопе Круз и њеног режисера. Режисер притиска дугме, каблови причвршћени за Милину главу уклањају се са њене главе и Мила се буди. Мила каже: „Заиста су ми се допале сцене које смо снимали!“, а режисер каже: „Била си одлична, имаш таленат за ово. Следеће недеље ћемо радити више, сад можеш да идеш кући. Да ли хоћеш да те испратим до врата?“. Мила каже: „Хоћу, пођи са мном ако желиш“, а режисер и Пенелопе Круз прате Милу до врата. Мила се опрашта од обају превараната, враћа се кући, а епизода се завршава.

Advertisement