Ствари сестара вики
Advertisement
Морате да делујете, део 2
25.png
Број епизоде 1
Сезона 4
Глобални број 25
Назив на Теремедоу Ṭeniw k’akṭuá, parṭ 2
Назив у Португалији Tendes de actuar, Parte 2
Датум емитовања 0. јануара 2018.
Списак епизода
Претходна епизода
Морате да делујете, део 1
Следећа епизода
Деца морају да расте
Ствари сестара

Морате да делујете, део 2 је 1. епизода четврте сезоне и 25. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 0. јануара 2018. године.

Опис[]

Епизода почиње резимеом оног што се десило у претходној епизоди са сценама најважнијих догађаја.

На улици Барцинона, на планети Теремедо, Мила се буди на поду и почиње да хода да би знала где се налази. Види да су кола другачија од оних на Земљи, а и град је мало другачији. Пита жену: „Који је ово град?“, а жена каже да је ово Барцинон, али сада јој се жури и мора да оде. Мила још увек не зна где је, па пита другу жену: „Где је полиција?“. Жена је пита зашто жели да разговара са полицијом и да ли је било проблема. Она напомиње да је акценат грађана овог града другачији и да не разуме неке речи, па и каже: „Желим да идем у Барселону, молим“. Жена каже на теремедосијанском језику: „Волс ана а ла Тера? Ну се пот, нусалтрас ну’ј пудем ана пе нус уан прујибит…“, али Мила каже: „Ја сам са Земље, да ли може неко да ме поведе тамо?“. Жена каже: „Ту ец лада Тера? Ја већ, тенс к’ана а Пула, п’ејс сон лус ке манежан акестас косас, хунт анд л’антига ФЕФ. Тенс к’агафа ле метру и ана а л’естасио ке’с диу Пула. М’ентенс?“, а Мила каже: „Мало разумем“. Жена каже: „Молд бе, ле метру еста аја. Адеу!“. Када Мила стиже у подземну железницу, пита: „Која линија иде до станице ,Пулá‘?“, а човек каже: „Ула! Интентас ана а Пула? Лас линијас 6, 7, 12, 13 и лес ,Сетеке‘!“. А Мила стиже у зграду „Пулá“…

На броду 07, 0 каже Жузепу Марији 22 да примају поруку од Теремедоа. Пребацују је на екран, а официри зграде „Пулá“ кажу да су нашли два човека, девојку која се зове Мила и њену мајку Марију Нативидад, који желе да се врате у Барселону. Официр их пита да ли могу да их одведу на Земљу, али Жузеп Марија 22 каже: „Земља има проблеме, долазе неки ванземаљци који ће целу планету уништити ако нешто ускоро не будемо урадили. Добро сте то урадили што сте их имали у Пули, доћи ћемо по њих и оне ће остати са нама на броду. Долазимо сада!“, и прекида позив. 0 каже Жузепу Марији 22: „Да ли имаш план да се Земља врати у нормалу?“ а Жузеп Марија 22 каже: „Немам, твој брат нема увек решење за све…“. Када 07 стигне на Теремедо, Мила и њена мајка се телепортују на брод, а 07 се враћа на Земљу. Жузеп Марија 22 пита Милу: „Како сте дошле на моју планету?“ а Мила каже: „Не знам, само се сећам да сам била на твом броду и одједном сам се пробудила у улици на твојој планети. Само ово могу да ти кажем!“. Жузеп Марија 22 каже да је било проблема на Земљи, планету нападају ванземаљци и вртлози, а не знају како то да реше. Али тренутно морају да одрже састанак у соби за састанке.

Официри брода 07 започињу састанак, али не знају шта да ураде. Одједном се Роберт телепортује у собу за састанке и каже: „Пошто су вам штитови спуштени, могао бих да дођем овде да попричам са вама. Мислим да имамо велики проблем, али морам да вам кажем да ће вам требати моја помоћ ако желите да се све врати у нормалу. Зато имам план!“. Жузеп Марија 22 пита шта треба да ураде, а Роберт каже да се морају да се врате у прошлост, а после да створе симулацију Земље да бисте тамо довели ванземаљце који су напали Земљу и отворили пукотину између две планете. Жузеп Марија 22 пита где морају да направе симулацију, а Роберт каже да ће ову симулацију створити у транспортној кугли огледалног свемира, али већој у коју ће стати сви ванземаљци, а после ће их послати назад у њихов свет користећи предмет који он има. Официри брода 07 се слажу и урадиће то. Роберт такође каже да може да им помогне у поправци енергије брода, а после ће се поново вратити на Земљу. Каже и да су Андреа, Ђорди Алехос Гарсија, Јусма и Лола имунизовани на повратак у прошлост, пошто је Јусма умро и Лола се не сећа ничега од када је била Иши, неће се вратити. Жузеп Марија 22 каже да је лоша вест да сазна да су Јусма и Иши из огледалног свемира умрли, а Роберт одлази.

07 је поново у потпуности оперативан, а официри брода се припремају за повратак у прошлост. Али прво разговарају са Милом и питају је да ли жели све да запамти или не. Мила каже да је много патила откад зна Жузепову Маријину тајну, па из тог разлога би волела да се ништа није десило. Стога жели да заборави све. Жузеп Марија 22 разуме, шаље Милу и њену мајку на Земљу и припрема повратак у прошлост. На Земљи, Мила се изненађује јер су све улице пуне ванземаљаца, а на небу лете бродови. Људи су веома уплашени, сви трче и вриште. Ванземаљци само шетају улицама свих градова, а у Барселони полиција Мосус д’Есквадра и Урбана Гарда покушавају да смире људе. Мила улази са мајком у њен стан, чекајући да официри брода 07-а активирају повратак у прошлост. Али у стану Милине цимерке нема и има вртлог који води на другу планету, планету ванземаљаца. Мила верује да је њену цимерку апсорбовао вртлог па да се она сада налази на непознатом месту на ванземаљској планети. Мила одлази у своју собу и остаје тамо. На 07-у, Жузеп Марија 22 каже да је време да активирају повратак у прошлост, али суперкомпјутер нема сву потребну енергију за то. Зато морају да рестартују суперкомпјутер. Они то раде и активирају повратак у прошлост да би поништили сво зло на Земљи…

После повратка у прошлост, официри 07-а имају још један проблем: Карла са Земље не жели да сарађује са њима, јер мисли да је све ово веома опасно, и жели да обавести полицију. Жузеп Марија 22 јој каже да земаљска полиција не може ништа да уради против ове претње која превазилази моћи било ког човека. Карла каже да ће свеједно објаснити полицији, а Карла из Звездане Флоте Федерације са шприцем убризгава Реткон својој двојници, а осталима каже да врло добро зна да ће њена двојника створити проблеме ако је пусте да се врати на Земљу. Такође каже да је пре припремила овај шприц са Ретконом, јер је знала шта њена двојника мисли. 0 каже да разуме, а Жузеп Марија 22 каже да је тест завршен и резултат је да Карла са Земље није од поверења. Сада морају да телепортују Карлу са Земље у њену кућу, пре него што њени родитељи примете да њихова ћерка није код куће. Официри Звездане Флоте Федерације обезбеђују да се Карла са Земље не сећа ничега што се десило са ванземаљцима који су напали Земљу, и активирају телепортацију да је одведе кући. У Карлиној кући њени родитељи нису приметили ништа, а она се буди без да се сећа ничега што се десило пре повратка у прошлост. На 07-у, официри брода закључују да ће им требати друга особа која да им помогне као део тима.

07 прима позив од Роберта, који каже да има 15-километарску сферу унутар транспортне кугле која се истовремено налази на другој транспортној кугле. Транспортне кугле хиљаду пута појачавају оно што је унутра. Унутар ове 15-километарске сфере намеравају да ставе све ванземаљце који су напали Земљу. Официри 07-а припремају ову велику сферу, а Роберт узима предмет који ће отворити пукотину између ванземаљске планете и унутрашњости сфере, уместо да повеже са Земљом. Али они морају да одведу сферу до северног пола Земље и да то тамо ураде, где и функционише овај објекат који управља пукотинама. Роберт се телепортују на северни пол, а Жузеп Марија 22 и 0 такође иду тамо, али у својим виртуелним облицима, да би избегли да осећају хладноћу северног пола. Кад сви стигну на северни пол, Роберт ради свој посао, улази у сферу, отвара пукотину и одводи све ванземаљце унутар сфере. Роберт излази из сфере и каже да је посао обављен, тако да они могу да одведу сферу у свемир и оставе је да бесциљно путује кроз дубоки свемир, изгубљена. Жузеп Марија 22 каже да би то било као да их убију, али Роберт каже да не могу ништа да ураде са ванземаљцима, и пре или касније ће ти ванземаљци моћи да се врате на своју планету кроз пукотине. Жузеп Марија 22 каже да би могли да однесу сферу на Теремедо и тамо је задрже, јер на тај начин не би били изложени опасностима свемира. Роберт каже да се слаже и одлази.

У Андреином брлогу, Андреа долази у транспортној кугли и седа на столицу, а у руци држи контејнер. У овом контејнеру налази се Јусмин одсечени пенис, а Андреа каже: „То ће бити мој трофеј“. Андреа ставља контејнер са Јусминим пенисом на полицу и одлази до лифта да иде кући. Кад стигне на свој спрат, наилази на Мелину која је чека и каже јој да би хтела да разговара са њом. Њих две се враћају у Андреин брлог, где јој Мелина каже да жели да сарађује са њом и направе тим. Андреа јој каже: „Али зар ниси радила за Ђордија Алехоса Гарсију?“, а Мелина каже да јесте, али сада жели да ради директно за његовог надређеног, то јест регентку Андреу. Андреа се слаже, али каже: „Реци ми истину: свиђам ти се, зар не?“ а Мелина каже: „Зашто ово мислиш?“. Тада Андреа почиње полако да прилази Мелини док каже: „Зато што сам неодољива…“ и љуби је. Мелина каже: „Шта ће бити наша мисија?“, а Андреа каже: „Све што ћу ти рећи или шта ћемо тајно радити нећеш моћи да кажеш Ђордију Алехосу Гарсији, у реду?“. Мелина само клима главом да би рекла да, а Андреа јој показује предмет. Мелина је пита шта је овај предмет, а Андреа каже да је то машина која служи да преузме контролу над Жузеповом Маријином телом. Андреа каже: „То ће бити тајна коју ћеш само ти знати…“, а она и Мелина се страствено љубе…

У месту у Барселони, верзији овог града из огледалног свемира, Милина двојница држи говор девојкама које су биле део Јусмине војске, причајући да, чак и ако је Јусма умро, борба против регентке Андрее није још завршена, па треба да наставе мисију коју је он био започео: да заустави Андреу. Да би постигле овај циљ, морају да попричају са официрима 07-а и направе тим, јер и даље могу да им помогну да зауставе Андреу. Мила из огледалног свемира каже да ће она попричати са Жузепом Маријом 22 и његовом екипом, а остале девојке морају да расподеле свој посао и поставе се на стратешка места да би превариле своју непријатељицу, односно Андреу. У међувремену, у свом брлогу Андреа све посматра и каже: „Не можете ништа против мене, ухватићу вас и убити као инсекте. Једите говна!“. После Мелина каже: „Када ћеш започети своју мисију да контролишеш Жузепово Маријино тело?“ и Андреа каже: „Кад буде право време. У овом тренутку ја ћу пратити све његове покрете, гледати шта ради и увек знати где се налази. Кад буде дошао време да контролишем његово тело, цела његова посада ће пасти и моћи ћу да кажем да је моја освета била успешна…“. Мелина каже: „Где је Ђорди Алехос Гарсија?“ и Андреа каже: „Он више није важан…“, а епизода се ту завршава.

Advertisement