Ствари сестара вики
Advertisement
Мелинин двојник
21.png
Број епизоде 5
Сезона 3
Глобални број 21
Назив на Теремедоу Le dopla lada Mellina
Назив у Португалији O dobro da Melina
Датум емитовања 5. новембра 2017.
Списак епизода
Претходна епизода
Проблеми истраживања
Следећа епизода
Тајна спајања
Ствари сестара

Мелинин двојник је 5. епизода треће сезоне и 21. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 5. новембра 2017. године.

Опис[]

Епизода почиње у кући у Румунији, где позната певачица која се зове Мадалина тихо доручкује са својом ћерком, док их на броду 07, 0 и Карла гледају на екрану, зато што Жузеп Марија 22, који више није адмирал јер Звездана Флота Федерације више не постоји, жели да уради нешто са Мадалином. Жузеп Марија 22 каже: „Идем у свој стари стан“ а 0 му каже: „Да ли си сигуран да ће твој план успети, или то радиш само зато што ти се свиђа?“. Жузеп Марија 22 каже: „Успеће, мораш да урадиш оно што сам ти рекао. На посао!“, и користи бродску телепортацију да оде у Милин стан. У стану зове 07 и каже: „Дај ми опет те мобилне уређаје за телепортацију!“, а предмети који служе за телепортацију некога са једног места на друго појављују се у трпезарији Жузеповог Маријиног стана. Жузеп Марија 22 пита 0-а: „Да ли си ми већ припремио координате?“ а 0 каже: „Наравно да јесам!“. Онда Мила долази у трпезарију и пита Жузепа Марију 22: „Шта радиш овде? А шта су ови предмети?“, а Жузеп Марија 22 каже: „Већ си рекла ове речи, већ си ме питала, зар се не сећаш?“. Мила каже да не, а Жузеп Марија 22 каже: „Већ си видела ове предмете, али не можеш да их се сетиш јер сам ти дао Реткон, што ћу сигурно поново урадити, зато је бескорисно да ти то поново објашњавам. Али поставићу ти још једно питање: да ли би волела да упознаш познату румунску певачицу?“.

Жузеп Марија 22 објашњава да гласовни преводилац тера другу особу да чује језик различит од говорниковог језика, и каже да је то такође технологија из будућности. Коначно стижу до Жузепове Маријине куће, а Жузеп Марија 22 каже: „Запамти шта сам ти рекао, мораш да кажеш да си Мелина!“. Улазе у Жузепову Маријину кућу са његовим кључевима, а родитељи се изненађују. Жузеп Марија 22 каже: „Довео сам пријатељицу са собом, она је Мелина. Причао сам вам већ о њој, зар нисам?“ па Жузепов Маријин отац каже: „Здраво, Мелино…“. Мадалина каже: „Да ли долазите из будућности?“ а родитељи кажу: „Шта?“. Мадалина каже: „Дошао сам у Барселону преко ваше телепортације…“ па је Жузеп Марија 22 прекида: „Уради оно што сам ти рекао!“. Жузепов Маријин отац каже: „Шта то она прича?“ а мајка каже да она личи на Мадалину из Румуније, пошто ју је видела на неким сликама. Али Мадалина каже: „Ја сам Мадалина, а она је моја ћерка… Чекај, где ми је ћерка?“, а Жузеп Марија 22 каже: „Скривена је са мобилним холоемитером, и само ја могу да је видим. Али она је ту поред мене. Анаис, ме ауз?“ а глас каже: „Да!“. Жузепов Маријин отац каже: „Ко је то рекао?“ а Жузеп Марија 22 вади холоемитер из Анаисине руке па она постаје видљива. Жузеп Марија 22 каже: „Завршио сам тест, видим да не можемо да јој верујемо…“.

Жузепова Маријина мајка каже: „Да ли је она Мадалина?“ а Жузеп Марија 22 каже: „Јесте… Неки моји пријатељи из будућности успели су да је телепортују у мој стан и ја сам је довео овде да разговара са вама…“. На непознатом месту, Ђорди Алехос Гарсија каже: „Време је да направиш свој план…“ и Андреа активира објекат… Одједном, код Жузепа Марије 22, Мадалина пада у несвест… и неколико секунда касније отвара очи. Жузеп Марија 22 каже: „Мадалино, да ли си добро?“ а Анаис каже: „Мамо!“. Али Мадалина каже: „Све је у реду, не морате да бринете. Да ли можете да ме одведете на место одакле сте ме телепортовали?“ а Жузеп Марија 22 каже: „Зашто?“. Али Мадалина гласно каже: „Урадите то!“. Жузеп Марија 22 се е изненађује, будући да се Мадалина понаша на другачији начин, али каже: „Добро, вратићемо се у стан, али пошто мој тест није успео, даћу ти Реткон да све заборавиш. Мадалино, ајмо до аутобуске станице!“ али Мадалина каже: „Употребите телепортацију, желим брзо да стигнем!“. Жузеп Марија 22 прихвата, јер мисли да Мадалина жели да иде кући. Зове 07 и каже: „Дајте ми мобилне уређаје за телепортацију овде, код мене, одвешћемо Мадалину директно у Румунију!“, али Мадалина каже: „Не, желим да одем у твој стан!“. Жузеп Марија 22 оклева и каже: „Чекај… зашто у мој стан?“ а Мадалина каже: „Пожури!“. Жузеп Марија 22 каже 0-у: „Имамо велики проблем…“.

Опет у прошлости, Жузеп Марија 22 из своје собе зове 07 и каже 0-у: „Да ли је она добро?“ и 0 каже: „Она је савршено добро и не сећа се ничега. Заједно са инхибитором, убризгао сам јој у руку нови лек који ју је натерао да заборави све што је данас видела…“. Жузеп Марија 22 каже: „Нови лек?“ и 0 каже: „Можда она мисли да је то био сан, али ја мислим да је то било прилично ефикасно, то је био мој недавни изум који би могао да буде алтернатива повратку у прошлост. Шта мислиш о овом?“. Жузеп Марија 22 каже: „Измислио си Реткон!“ и 0 каже: „Могу то да побољшам, али да, оно што сам измислио је у основи Реткон!“. Жузеп Марија 22 каже: „Пошто Звездана Флота Федерације више не постоји, мислим да бисмо могли да се назовемо Торчвуд!“ а 0 каже: „Видим да ти се ова серија јако свиђа…“. Жузеп Марија 22 се смеје и каже: „Да, већ знаш…“, а 0 каже: „Шта ти се више свиђа, Торчвуд или Мадалина?“. Жузеп Марија 22 се поново смеје, а 0 каже: „Или Мелина?“ и Жузеп Марија 22 каже: „То уопште није било смешно! Али морам да будем опрезан, јер не желим да упаднем у исти проблем као са Андреом!“. 0 каже: „Да, можеш да се претвараш да ти се неко свиђа, али мораш да избегаваш да почнеш да осећаш било шта према овом некоме!“ и Жузеп Марија 22 каже: „Тешко је, али покушаћу“. У међувремену, Мила излази из собе на вечеру, а Жузеп Марија 22 јој на Вацапу каже: „Да ли знаш ко је Мадалина?“ а Мила каже да не. Жузеп Марија 22 каже: „То је она певачица која личи на Мелину. Па, верујем да је данас попила Реткон…“, а Мила ништа не каже и наставља да вечера.

Advertisement