Ствари сестара вики
Advertisement
Крај ствари сестара, део 1
31.png
Број епизоде 7
Сезона 4
Глобални број 31
Назив на Теремедоу Le ḟinal ladas kosas da §ermanas, parṭ 1
Назив у Португалији O final das coisas de irmãs, Parte 1
Датум емитовања 25. марта 2018.
Списак епизода
Претходна епизода
Твоја екипа
Следећа епизода
Крај ствари
сестара, део 2
Ствари сестара

Крај ствари сестара, део 1 је 7. епизода четврте сезоне и 31. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 25. марта 2018. године.

Опис[]

На Земљи нешто излази из базе Алија Франкуа и великом брзином одлази у свемир. Овај објекат стиже до Марса… У Барцинону, на планети Теремедо, официри зграде „Пулá“ откривају да је нешто стигло у простор око Теремедоа и да се спушта на планету. Један официр каже: „Да ли можете да идентификујете шта је то?“ а други официр каже: „То је брод“. Начелник каже: „Звездани брод?“ а други официр каже: „Не може да буде, требало би сам да видиш…“. Начелник му каже: „Пребаците на екран“ и испоставља се да је то, ни мање ни више, брод „FEF 09“! 09 улази у атмосферу Теремедоа, док га посматрају официри зграде „Пулá“. 09 прелети Барцинон и иде према кући Милиних сестара. Брод се зауставља изнад куће, а његов изглед се мења… Брод се претвара у тамни објекат и пада преко зграде. Кућа Милиних сестара је уништена, а три девојке умиру. „Пулá“ схвата да су погрешили што су дозволили броду да се спусти на планету, пошто су преварени веровањем да је то био изгубљени брод „FEF 09“. „Пулá“ јавља Жузепу Марији 22 и официрима 07-а да би их обавестили да су Милине сестре умрле. На 07-у Жузеп Марија 22 каже: „,Пулá‘, доћи ћемо на Теремедо да прегледамо догађаје. Сигуран сам да је регентица Андреа одговорна за превару и смрт Милиних сестара…“.

Наставиће се…

Advertisement