Ствари сестара вики
Advertisement
Изађите одавде!
14.png
Број епизоде 6
Сезона 2
Глобални број 14
Назив на Теремедоу ¡Marḣew ďakí!
Назив у Португалији Ide-vos embora!
Датум емитовања 16. октобра 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Говно из дупета
Следећа епизода
Земља, део 1
Ствари сестара

Изађите одавде! је 6. епизода друге сезоне и 14. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 16. октобра 2016. године.

Опис[]

Кимберли и Карла брзо се враћају у зграду „Пулá“, забринуте због својих нестабилних тела. У згради „Пулá“ се не сећају собе у коју су ушле и губе се у згради. Али откривају на великом подручју згради „Пулá“ да је брод FEF 09 тамо, а Пумики и Ан су тамо и смрзнути. Неки официри раде нешто у моторима, али се ни они не померају, на сличан начин као и остали људи. Кимберли каже да је шала готова и да морају да се врате у уобичајено време, и мисли да зна где је била соба која је замрзнула време. Девојке налазе собу у којој су раније биле, али је и компјутер замрзнут. Не знају шта могу да ураде, а једино што желе је да изађу из временског балона. Али ако не буду могле да изађу, њихова тела ће нестати. Карла каже да не жели да јој ово буде последњи дан, а Кимберли каже да и она не жели да одјебе.

Девојке лебде између неких слика историје читавог универзума, а после завршавају у просторији Звездане Флоте Федерације, са многим официрима зграде „Пулá“ који су их нашли, и кажњавају их због уласка у зграду „Пулá“ без дозволе. Кимберли им каже да им је Хорди дао мисију да уђу тамо, а један од официра каже да Хорди више не припада Звезданој Флоти Федерације, избачен је. Девојке не разумеју зашто су га избацили са Звездане Флоте Федерације, а официр каже да је то поверљиво. Кимберли му се извињава, а официр каже: „Извињења ти су прихваћена, јер си то ти“. Девојке опет ништа не разумеју и одлазе подземном железницом, а Кимберли каже да је можда Хорди избачен са Звездане Флоте Федерације јер се са његовим двојником десило нешто што не знају, па одлучују да морају да разговарају са Хордијем у хотелу Каса Тот, лично.

Сестре Дувержа стижу кући и каже својим родитељима да ће отићи на Земљу, јер им је Хорди дао карту за возове „СТК“ који пролазе кроз Земљу. А пре тога морају да оду на инаугурацију новог холодека у Барцинону јер ће адмирал Жузеп Марија 21 бити тамо и морају да причају са њим, према ономе што је Хорди рекао. Њихови родитељи кажу да Земља за њих може да буде опасно место, није тако безбедно као и Теремедо, а државе нису баш уједињене. Постоје ратови, различита правила и велика разноликост језика, и зато не дозвољавају Теремедосијанце да посећују Земљу кад год желе. Међутим, они ће их припремити за ово важно и опасно путовање и кажу да ће на Земљи бити саме, без родитеља или учитеља, а полиција на Земљи је много тежа него на Теремедоу. Девојке кажу да прихватају ризике и да ће то рећи Карлином дечку.

Карла зове свог дечка и каже му да ће отићи на Земљу, а дечак каже да је већ замолио родитеље и да они нису прихватили. Међутим, ипак ће отићи и побећи ће од куће. Карла каже да није добро поступио, а он каже да ће тако поступити било како. Урадиће то чак и ако није добио дозволу од родитеља. Карла прихвата. Троје из тима се припремају за пут, али запамћују да морају пре да оду на холодек Барцинона да би мало попричале са адмиралом Жузепом Маријом 21, који ће тамо уживати у новом холодеку. Кимберли још једном поцрвењује кад прича о адмиралу Жузепу Марији 21 и то показује да је заљубљена у њега. На путовању ће проћи кроз три државе и отићи у град по имену Барселона, јер тамо живи адмирал Жузеп Марија 21. Али они ће посетити град по имену Лисабон, јер тамо причају португалски, а оне причају и тај језик јер се такође прича у Португанији, на планети Теремедо. После планирања путовања се епизода завршава.

Advertisement