Ствари сестара вики
Advertisement
Идемо!
23.png
Број епизоде 7
Сезона 3
Глобални број 23
Назив на Теремедоу ¡Anem-xi!
Назив у Португалији Vamos lá!
Датум емитовања 3. децембра 2017.
Списак епизода
Претходна епизода
Тајна спајања
Следећа епизода
Морате да делујете, део 1
Ствари сестара

Идемо! је 7. епизода треће сезоне и 23. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 3. децембра 2017. године.

Опис[]

Епизода почиње усред часа руског језика који Жузеп Марија 22 похађа. Час се завршава када Жузеп Марија 22 прими позив од 0-а који му каже да мора да разговара са њим о веома важној ствари и да мора да уђе на брод 07. Жузеп Марија 22 му тихим гласом каже да ће му се час руског ускоро завршити, а за минут ће моћи да му одговори. Када сви ученици из разреда руског оду, Жузеп Марија 22 зове брод 07 и каже 0-у да може да га телепортује на брод. Једном на броду 07, 0 обавештава свог брата да имају посетиоце, а Жузеп Марија 22 се изненађује. 0 каже да их Карла чека на мосту, где су гости. Долазе до моста и тамо Жузеп Марија 22 види да га Јусма чека да би разговарао са њим. А поред њега је Лола, која каже: „Свиђа ми се ваш свемирски брод, баш је леп!“. Жузеп Марија 22 не зна шта да каже, зато што је заљубљен у Лолу јер је она Иши из огледалног свемира

Лола (Иши) каже Жузепу Марији 22: „Удата сам девојка“, а Жузеп Марија 22 каже: „Знам, међутим, једина си особа коју познајем која ме подсећа на моју бившу девојку. Али имаш право да волиш само свог мужа, наравно!“. Јусма каже: „Једног дана сам открио да вас Ђорди Алехос Гарсија посматра и да има хотел под својом контролом у којем су отете Милине сестре. То значи да морате да урадите нешто да га спречите да на лак начин добије овај мали рат. Твоја екипа је фина, али не можете да победите без наше помоћи. У ћорсокаку сте и зато ћу вам помоћи!“. Жузеп Марија 22 му каже да се слажу и да ће почети да раде заједно у савезу. 0 пита да ли могу да верују Јусми, а Жузеп Марија 22 каже да је ту и Лола. 0 каже: „Да ли верујеш Јусми јер је Лола ту?“, а Жузеп Марија 22 каже: „Јусма жели да сарађује са нама, зар не?“. 0 каже да.

Жузеп Марија 22 и 0 ходају по песку, када изненада падну у рупу из које не могу да изађу јер се рупа затвара и почиње да се пуни песком. Тамо су заробљени. Али пошто су у својим виртуелним облицима, Жузеп Марија 22 и 0 се упуцавају и враћају на 07. Жузеп Марија 22 и 0 објашњавају да је неко покушао да их ухвате, па је врло опасно да се врате на то место. Жузеп Марија 22 каже да у овом тренутку морају да ураде нешто друго да би избегли упад, па ће из тог разлога покушати да ојачају штитове брода. Усмеравају сву потребну енергију на штитове, искључујући оно што није витално, а штитови су ојачани. Овај пут изгледа да су успели, упад се неутралише и холодекови се враћају у нормалу. Жузеп Марија 22 долази на холодек да разговара са Карлом и открива да на срећу Карла није приметила да није на Земљи. Жузеп Марија 22 пита Карлу да ли је добро, а Карла се понаша на неки начин као да је Жузеп Марија 22 дошао у њен комшилук, и каже: „Зашто ме то питаш?“. Жузеп Марија 22 каже да је све у реду, и видеће се други дан, јер сада мора да оде. Опрашта се од Карле и излази из холодека. На мосту, Жузеп Марија 22 каже 0-у да ће се телепортовати кући, а 0 каже да ће му јавити ако буде било вести о упаду. Жузеп Марија 22 се враћа кући, а епизода се завршава.

Advertisement