Ствари сестара вики
Advertisement
Земља, део 2
16.png
Број епизоде 8
Сезона 2
Глобални број 16
Назив на Теремедоу La Ṭerra, parṭ 2
Назив у Португалији A Terra, Parte 2
Датум емитовања 6. новембра 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Земља, део 1
Следећа епизода
Сестре на даљину
Ствари сестара

Земља, део 2 је 8. епизода друге сезоне и 16. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 6. новембра 2016. године.

Опис[]

Епизода почиње резимеом оног што се десило у претходној епизоди са сценама најважнијих догађаја.

Једног дана у децембру, у подземном делу једне зграде у Барселони, регентица Андреа је са Кимберли и Карлом које су у несвести у криокамерама екстазе, а онда долази Хорди Кудиги… Али испоставља се да је Хорди из огледалног свемира, који је на њеној страни. Андреа му каже да је добро обавио посао, а онда се љубе откривајући да је он један од њених љубавника. Али кад пољубац престане, Хорди пада у несвест. Андреа га ставља у другу цев и открива да планира да споји његово тело са телом Хордија из главног свемира. Међутим, то ће урадити касније и за тренутак ће се вратити кући. А у својој соби она узима слику адмирала Жузепа Марије 21 и каже: „Сада ће ти се план срушити и више немаш могућности да ме победиш“. И док је она код куће, сестре Дувержа и Хордијев двојкник су у несвести у подруму куће…

У транспортној сфери су Јусма и његова супруга Иши Кадсе спремни да сиђу до Андреине куће и зауставе њен план са три тела, и верују да покушава да промени историју. Када приђу кући, упуцани су са непознатог места и транспортна сфера пада на под. У Барцинону, на Теремедоу, Хорди разговара са „Пулá”-ом да би их обавестио о томе шта се дешава, али им јасно стављају до знања да је Хорди ван Звездане Флоте Федерације, и да је сам. Хорди одлази, контактира некога и каже му да му треба његова помоћ. А у подруму Андреине куће, Андреа ставља тело Иши Кадсе из огледалног свемира у ​​четврту цев, а од Јусме се ништа не зна. У Барцинону, Хорди открива да је пријатељ једног старца који је имао идеју да изгради зграду „Пулá” и помоћи ће му. Предлаже да се суочи са њом у њеној кући на Земљи, где живи.

Хорди узима своја кола и почиње да путује аутопутем А-8 према северу државе, и наставља све док не стигне на пролаз између Теремедоа и Земље. Када стигне на Земљу, тамо си прави кола оданде са холографским пројектором и одлази у Барселону. Одлучио је да путује овом планетом попут људи, па Андреа неће приметити његов долазак. После неколико сати, Хорди стиже у Барселону, а ова холографска кола указују на Андреину кућу. Кад стиже, паркира кола на улицу и улази у кућу са кључем који је направио када је пролазио кроз Герумданон, и покушава да крене лифтом да би се спустио у подземни део, али открива да лифт не силази до доњег спрата. Али тада се врата лифта затварају и лифт заиста силази на спрат тајног одељка. Доле је Андреа која га чека са пиштољем и каже му да мора да се преда. Он то неће урадити, а Андреа га упуца па Хорди пада повређен на под.

Андреа покушава да ухвати Хордија са пода, али он се опире. Онда Андреа узима со и ставља је на Хордијеву рану, и успева да га узме и стави у пету криокамеру. Онда активира криокамере двају Хордија док оригинални Хорди осећа бол, јер није у несвести. Андреа наставља процес, а тела нестају. Онда каже: „На теби је ред, ти си мој први тест…“, цев се отвара у вертикалном положају и из ње излази један Хорди, успела је да направи фузију. Андреа каже да је то успех, а пиштољем убија Хордија и каже да ће Јусма морати да се припреми јер је сада на њему ред. Али каже да ће за сада урадити нешто друго са друга три тела. А у Барцинону Хордијев стари пријатељ примећује да је Хорди умро. Онда се мртво тело појављује у његовој кући, а полиција у Барцинону хапси јадног старца у затвор мислећи да је крив за Хордијеву смрт и ставља га у затвор.

У подземном делу своје куће Андреа активира цев са телом Иши Кадсе из огледалног свемира и каже: „Врјау серутул теу, Лолица мја? Врјау со те омор пе тине, амиралуле, м’нцележ? Ши о со кштиг мереу јеу! И ја причам румунски…“ и њено тело нестаје. 2011. године породица из Аргентине са само једном ћерком живи у близини куће адмирала Жузепа Марије 15, када се одједном појављује још једна девојка са изгледом Иши Кадсе и породица је зове „Лола“, и верују да је то њена млађа ћерка. Чини се да су сећања на породицу промењена тако да верују да имају две ћерке, а онда Иши Кадсе из огледалног свемира почиње да живи као да се зове Лола и као да је из Аргентине. Године пролазе, а 2015. се Жузеп Марија 19 заљубљује у њу, а он се више заљубљује у њу када се његова веза са Иши Кадсе из главног свемира заврши.

Опет у садашњости, Хордијев пријатељ који је у затвору умире од старости, док на Земљи Андреа нешто ради са телима сестара Дувержа. Тада каже: „Важније сте него што сте мислиле, а ваша тела је створио неко ко ми помаже да постигнем свој циљ… Адмирале, јеби се у дупе, са овим више нећеш успети да добијеш ово што си хтео да урадиш. И само ћеш добити бол у твом дупету!“. А онда, у цевима са телима девојака, такође нестају… А 2013. године, у цркву у коју иде Кираннис (Златно Стварање) изводе церемонију, када се изненада усред цркве сестре Дувержа појаве три године млађе, и сви у цркви верују да су одатле и да су увек биле у цркви. Сестре Дувержа, када се церемонија заврши, разговарају са људима у цркви са нагласком попут оног из Доминиканске Републике…

Сестре Дувержа и даље имају своја оригинална имена, али различите животе и родитеље, као да су са Земље. Девојчица која се зове Елисабет разговара са неким и каже јој да филтери перцепције раде и да су девојке врло добро уведене у групу. Елисабет престаје да разговара са тим ентитетом и поново трчи са другим девојчицама, без да се сећа ничега о чему је причала. И опет у садашњости, неко непознат са обликом силуете разговара са Андреом и каже јој да ће се ускоро видети, а Андреа му каже да жели да га види. Силуета каже: „Немој да ми кажеш да ти недостајем!“ а Андреа каже: „Морамо да будемо професионалци, и немој да будеш тако ташт!“. Силуета каже: „Мислим да не знаш да се твоја лојалност према нама заснива на истој ствари на којој се заснива наша лојалност према теби и свима вама, Земљани“. Андреа одговара: „Теранка, Власниче Невиности“ обележавајући савез између регентице Андрее Кампос из огледалног свемира и мистериозног Власника Невиности, а епизода и сезона се завршавају.

Advertisement