Ствари сестара вики
Advertisement
Земља, део 1
15.png
Број епизоде 7
Сезона 2
Глобални број 15
Назив на Теремедоу La Ṭerra, parṭ 1
Назив у Португалији A Terra, Parte 1
Датум емитовања 6. новембра 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Изађите одавде!
Следећа епизода
Земља, део 2
Ствари сестара

Земља, део 1 је 7. епизода друге сезоне и 15. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 6. новембра 2016. године.

Опис[]

Епизода почиње увече, у дискотеци Жузеп Марија 21 плеше са девојком која се зове Сандра Лопез, и ужива. У једном тренутку током састанка, Жузеп Марија 21 и Сандра се љубе. Онда глас каже: „Да ли могу да ти кажем нешто?“, а Жузеп Марија 21 каже: „Заврши програм“, био је у холодеку Барцинона. Жузеп Марија 21 излази из холодека и види Кимберли која жели да поприча са њим. Она му каже да ће отићи на Земљу, јер су добиле дозволу, а Жузеп Марија 21 каже да он има неких проблема, па је одлучио да пази шта ради, а такође каже да је Звездана Флота Федерације нестабилна, на сличан начин као и владе Земље. Каже јој и да је регентица Андреа опасна и жели освету свим планетама Звездане Флоте Федерације и другима који сарађују са њима. Једина планета коју није напала је Теремедо, без да се зна разлог. Кимберли пита да ли могу оне да помогну, а Жузеп Марија 21 каже да ће им, ако буду могле да помогну, јавити. И жели Кимберли срећан пут.

Кимберли среће своју сестру Карлу и каже: „Да ли си спремна да одемо на Земљу?“ а Карла одговара: „Да ли твој пријатељ адмирал мисли да и ти имаш храбрости да одеш? Видим те мало забринуту“. А онда Кимберли каже да се заправо плаши. Карлин дечко долази да прати девојке, а њих троје одлазе на железничку станицу возова „СТК“ да би отишли ​​на Земљу. Девојке се опраштају од родитеља на вратима станице и силазе до станице чекајући воз. Кад дође воз линије Ѕ2, њих троје га узимају. Пролазе кроз хотел Каса Тот, кроз своју школу и напуштају град и Теремедо. На првој станици на Земљи, у граду који се зове Лисабон, у држави која се зове Португалија, њих троје силазе са воза. И са картама успевају да изађу, а Карлин дечко прелази уз њy јер није имао карту. И виде људски град, другачији.

У међувремену, на једном месту, Јусма каже: „Стигле сте". У Лисабону је изгубљено сво троје и не знају шта могу да ураде. Кимберли каже: „Питаћу где је железничка станица СТК“. И улази у продавницу, чији власник каже: „Шта желите?“ а Кимберли одговара: „Дошла сам сама, са ким још мислиш да причаш? Само те питам где је железничка станица ,СТК‘“. Власник се изненађује и каже: „Мало си чудна, девојко… Не познајем те возове“. Кимберли се сећа да се лисабонска станица зове „Каис до Содре“, па јој власник показује пут. Кимберли каже: „Хвала!“ и одлази. Карла каже: „Да ли знаш како можемо да се вратимо на станицу?“ а Кимберли каже: „Знам, и тај човек се збунио јер је мислио да сам са неким другим зато што је разговарао са мном у множини“. Карлин дечко почиње да се смеје, а када Кимберли пита у чему је фора, дечак одговара: „Ништа, наставите“.

Кад њих троје стигну на станицу, Кимберли каже: „Идемо у град Барселону, наш циљ“. И са картама, поново иду возовима, скривеним у нормалном лифту локалне подземне железнице. Још једном на станици, троје иду возом линије Ѕ8 који се не зауставља на свим станицама и иде брже. Силазе са воза на станици „Барселона | Пласа де Каталуња“, а са картама такође излазе на улицу. Налазе се у центру града, али овај град је веома велики и не знају где адмирал Жузеп Марија 21 или његови пријатељи живе. Карла каже: „Дођите, извешћу троструко спајање умова над вама трома“, а Кимберли каже: „Над нама трома?“ а Карла каже да са троструким спајањем умова могу да знају куда морају да иду. Кимберли каже да то разуме, и њих троје спајају умове и имају визију пута којим морају да иду.

Тим одлази на аутобуско стајалиште, и тамо њих троје иду аутобусом по имену Х12. Њих троје иду затворених очију, само са сликом у мислима о путу којим морају да иду. Оне се изненађују што се еври користе и у Барселони, али се новчанице разликују од оних на Теремедоу. Међутим, имају сличне новчиће и плаћају кованицама из Теремедоа, без да возач не примети да кованице нису са Земље. И њих троје поново затварају очи, све до места где морају да сиђу. Кад изађу из аутобуса, отварају очи, али не знају где су. Кимберли каже осталима: „Шта сад?“ али нико не зна шта сада треба да раде. Карла каже: „Да ли је могуће да адмирал Жузеп Марија 21 живи овде?“ а онда Кимберли има визију која указује на кућу. Кимберли каже: „Тамо је“.

Улазе у кућу и опет се затворених очију пењу на спрат који се указује у визији. И тамо, Кимберли предлаже да покуца на врата, а остали се слажу. На врата излази жена и пита троје шта желе, на језику који личи на онај који се прича у Барцинон, али је мало другачији. Кимберли жели нешто да каже, али онда из куће излази регентица Андреа Кампос која се представља трома и каже мајци да су јој то пријатељи. Мајка каже да ће, ако им буду требала, бити код куће. Андреа каже да јој тренутно ништа не треба. Њих четворо иду лифтом, а Кимберли каже: „Знамо ко си и твоје намере“. Андреа каже Карлином дечку да мора да се врати у Теремедо, јер жели да разговара само са девојкама. И пре него што девојке приговоре, Андреа телепортује момка до његове куће у Барцинону. Андреа тада каже: „Превише сте паметне, али ја сам много паметнија. За сада морам да вам уђем у ум. Урадићу све што је потребно“.

Кимберли каже да то неће дозволити, а Карла каже да ни она не дозвољава, али Андреа користи предмет и обе девојке не могу да се крећу, могу само да померају главу. Андреа изводи спајање умова над Карлом да би јој нешто ставила у ум, па Карла пада у несвест. Кимберли не зна шта може да уради, али Андреа такође изводи спајање умова над Кимберли и она такође губи свест. Андреа притиска комбинацију дугмади у лифту и лифт иде до тајног дела ове зграде. Тамо ставља сестре Дувержа у криокамере екстазе, затвара их и обе девојке нестају. И у Барцинону нестају сва сећања на сестре Дувержа у њиховим родитељима и у Карлином дечку, као да никада нису ни постојале…

Наставиће се…

Advertisement