Ствари сестара вики
Advertisement
Зауставићемо вас у сваком случају
19.png
Број епизоде 3
Сезона 3
Глобални број 19
Назив на Теремедоу Vzs pararem siġi kom siġi
Назив у Португалији Parar-vos-emos seja como for
Датум емитовања 8. октобра 2017.
Списак епизода
Претходна епизода
Све што се десило
Следећа епизода
Проблеми истраживања
Ствари сестара

Зауставићемо вас у сваком случају је 3. епизода треће сезоне и 19. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 8. октобра 2017. године.

Опис[]

4 месеца раније…
Епизода почиње у соби непознатог места, где Јусма држи Милу отетом у кревету и у несвести, а у овом тренутку телефоном разговара са девојком која личи на Милу: „Сада можеш да идеш, мораш сада да обавиш своју мисију!“ а девојка која личи на Милу каже: „Твој план ће бити успешан, твоја двојница лако пада у ову слабост!“. Девојка која личи на Милу налази се на улици у близини стана и улази у зграду… У међувремену, у стану се Жузеп Марија 22 спрема за састанак укућана са Селене (њеном цимерком) и едукаторком, и сви су изненађени јер Мила није ту, међутим Жузеп Марија 22 је отишао на спавање док је она још била у стану и није је видео како одлази, а сад је већ нема. Жузеп Марија 22 верује да је вероватно отишла неко време док је носио слушалице на компјутеру и није је чуо како одлази. Када ће започети састанак без ње, кроз врата улази Мила са кључевима и каже да је отишла да баци ђубре, а после је пошла са својим дечком Марком, који јој је одједном рекао да жели да је види због личних ствари.

Жузеп Марија 22 сумња и каже: „Када си отишла? Нисам те видео како одлазиш!“ а Мила одговара: „Кувао си своја печена јаја и претпостављам да ниси схватио да сам напустила стан. Да почнемо састанак?“ а едукаторка каже: „Да, наравно!“. Састанак почиње, а Жузеп Марија 22 још увек сумња у своју цимерку, будући да се чудно понаша током састанка. Мила одједном каже: „Жузепе Маријо, молим те, да ли могу да насамо разговарам са тобом о нечему важном?“ а едукаторка каже: „Зар не желиш да то поделиш са нама?“. Али Мила каже: „Важно је да му кажем ово без вас, не могу ни да вам кажем зашто то не могу да поделим са вама. То је ствар у вези Марка, мислим да већ зна о чему причам, али верујте ми кад кажем да не могу то да вам кажем. Али ако се ствари буде решиле, рећи ћу вам све. Жузепе Маријо, дођи у моју собу!“ и њих двоје одлазе у Милину собу. Кад уђе Жузеп Марија 22, каже: „Шта се дешава?“ а Мила затвара собу. Жузеп Марија 22 каже: „Да ли нам требају врата затворена?“ а Мила одједном прилази Жузепу Марији 22 и каже: „Не желим да нас ико види…“. Жузеп Марија 22 се плаши, а Мила покушава да пољуби Жузепа Марију 22. Тада Жузеп Марија 22 разуме све: ова Мила је из огледалног свемира. Жузеп Марија 22 не дозвољава да га Милина двојница пољуби и каже: „Да ли можеш да ми кажеш ко те је послао?“ и она каже: „Или је био у криву, или није знао да си паметнији него што је он мислио…“.

Жузеп Марија 22 каже: „Он?“ а Милина двојница каже: „Не могу да вам кажем о чему причам јер ми не дозвољава…“ и Жузеп Марија 22 каже: „Сумњаће ако се не вратимо на састанак, па идемо брзо назад. Али пре свега, питање: где ти је двојница?“ и Мила каже: „Има је он, али не брини, није јој урадио ништа лоше, она спава. Сада морамо да одржамо састанак, зар не?“ и отвара врата. Враћају се у трпезарију, а 22 каже: „Већ ми је рекла шта јој је требало, можемо да наставимо састанак. На посао!“. И састанак се наставља. У међувремену, посада брода FEF 07 види све. 0 каже Карли да морају да ураде нешто да би се права Мила вратила у свој стан, и то морају да ураде сада, али Карла каже 0: „Претекла сам те и успела сам да добијем координате праве Миле, да ли си спреман за размену?“ а 0 каже: „Сваки дан успеваш да ме изненадиш нечим новим!“. 0 и Карла активирају телепортацију, па без да то примети, Милина двојница се размењује са правом Милом, а аура пролази кроз стан. Жузеп Марија 22 одмах зове 07 и каже: „Шта сте урадили?“, а 0 каже: „Поставили смо малу заштиту да бисмо избегли нежељене телепортације. Мораш да изађеш из куће и да одеш неколико метара даље ако желиш да се овде телепортујеш. И још нешто: нико се не сећа вашег малог састанка у њеној соби или оног што ти је рекла она Милина двојница када је хтела да дођеш у њену собу. Па ништа необично се није десило у вашем стану!“. Жузеп Марија 22 каже: „Хвала“ и прекида позив.

Садашњост
На броду FEF 07 0-ов син Франи разговара са оцем и каже: „Желим да упознам мајчиног двојника, да ли могу да одем до њене куће?“ а 0 каже: „Нема шансе!“. Онда Франи каже: „Срање, нећеш ништа да ми дозволиш!“, а 0 излази из собе. Онда Франи притиска дугме на уређају који има у руци, а неколико секунда касније активира се црвено упозорење. На мосту Карла каже 0-у: „Порука од Мелининог тима!“ а 0 одговара: „Пребаците на екран!“. Онда се непозната фигура појављује на екрану и каже: „Зауставићемо вас у сваком случају!“. Карла каже: „Имамо проблема!“ а 0 каже: „Добро си поступила што си активирала црвену упозорењу…“. Код куће Карлина верзија са Земље, двојница Франијеве мајке, једе са родитељима, када се неко телепортује испред њих, а породица се изненађује. Испоставља се да је то Франи, који каже Карли: „Здраво, зовем се Франи, а ја сам син твоје двојница!“. Карла каже: „Чекај мало: одакле си дошао и како си се појавио овде ниоткуда?” а Франи каже: „Једноставно је: искористио сам телепортацију свог свемирског брода!“. Карла каже: „Да ли је ово повезано са Жузепом Маријом?“, а Франи каже: „Мојим стрицем? Није, али боље је да разговарамо брзо, моји родитељи ће ускоро открити да сам их преварио па ће доћи по мене!“. Кад Карла ће још нешто да каже, неко се такође телепортује и испоставља се да је Карла из Звездане Флоте Федерације, Франијева мајка.

Advertisement