Ствари сестара вики
Advertisement
Деца морају да расте
26.png
Број епизоде 2
Сезона 4
Глобални број 26
Назив на Теремедоу Las nenas ṭenan ke kreḣa
Назив у Португалији As meninas têm de crescer
Датум емитовања 14. јануара 2018.
Списак епизода
Претходна епизода
Морате да делујете, део 2
Следећа епизода
Јер желим
Ствари сестара

Деца морају да расте је 2. епизода четврте сезоне и 26. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 14. јануара 2018. године.

Опис[]

Жузеп Марија 22 пита Ђордија Алехоса Гарсију зашто је Маријана мала девојчица, јер да је Милина сестра морала би да изгледа као тинејџерка или старија особа. Ђорди Алехос Гарсија каже да, да би добио психоморфне моћи, девојчице које је отео не могу да расту и морају да буду у коми да би могао да извуче сву енергију из њих. Жузеп Марија 22 каже да не разуме зашто не могу да расту, јер не зна како ово функционише. Ђорди Алехос Гарсија каже да не зна тачно како то функционише, али је читавим овим процесом добио многе моћи. Али каже да ово мора да се заврши и да морају да нађу начин да девојчице одрасту и буду у својим годинама поново. Али не зна како се то ради. Жузеп Марија 22 пита где су остале четири девојчице, а Ђорди Алехос Гарсија каже да не зна, нема их јер их је регентица Андреа одузела пре него што је прешао на страну Жузепа Марије 22 и његове посаде. Жузеп Марија 22 га пита зашто регентица Андреа жели девојчице, а Ђорди Алехос Гарсија каже да можда жели да добије оно што је он желео да би била јача. Жузеп Марија 22 каже Ђорди Алехосу Гарсији да ће Маријана остати на броду 07 и да ће јој они вратити године, а кад буду успели да то ураде, одвешће је њеној кући на Земљи. Урадиће то било како. Ђорди Алехос Гарсија каже да прихвата и да ће им помоћи.

На улици у Барселони, Мила се враћа кући, када јој прилазе кола. Паркује се и глумица Пенелопе Круз и њен режисер излазе из коле. Режисер каже Мили: „Да ли си ти Мила?“ а Мила не зна шта да каже. Режисер каже: „Пенелопе и ја смо те гледали и видели смо да имаш узбудљив таленат за глуму, па ћемо ти ми предложити да сарађујеш у филму са нама. Бићеш веома добро плаћена. Да ли се слажеш?“, а Пенелопе Круз каже: „Заиста желим да радим са тобом, већ можеш да будеш сигурна да ће ти се наш филм јако допасти. Биће успех!“. Мила каже: „О чему се ради у филму?“ а режисер каже: „То су две девојке, које тумачите ти и Пенелопе, а које су посвећене спасавању света од неких криминалаца. Пенелопе ће играти вођу, а ти њену ученицу. Шта кажеш?“. Мила каже: „Слично је Ратовима звезда“, а режисер каже: „Много је боље!“. Мила им даје свој број мобилног телефона, а режисер каже: „Па, у контакту смо!“. Режисер и Пенелопе Круз одлазе у своја паркована кола, а онда режисер открива да је он Андреа прерушена, а Пенелопе Круз је Мелина, коришћењем неких холограма. Андреа каже: „Ако све буде ишло по плану, Мила ће упасти у нашу замку и Жузеп Марија 22 ће бити поражен чим буде видео како му пријатељица умире, јер је он сада заљубљен у њу…“, и обе девојке почињу да се смеју.

На броду 07, Жузеп Марија 22, 0 и Ђорди Алехос Гарсија припремају машину за старење да Маријани врате године, будући да она заправо има 26 година и изгледа као да има 10 година. Жузеп Марија 22 каже Маријани: „Не брини, ми смо твоји пријатељи и вратићемо ти стари живот…“, а Ђорди Алехос Гарсија каже: „Сада сам на страни добрих, знам да сам ти урадио лоше ствари, али можеш да ми верујеш, од сада ћу бити добар према теби. Веруј ми!“. Жузеп Марија 22 каже Маријани: „Сада само мораш да уђеш у овај скенер и све ће бити у реду. Хајде!“, а Маријана улази у један од скенера које суперкомпјутер има. Жузеп Марија 22 припрема програм који је повезан са машином за старење и скенира Маријану. Маријана нестаје, а Жузеп Марија 22 каже: „Сад је време да направимо магију: или успе и све иде по плану, или је изгубимо!“. Жузеп Марија 22 куца нешто на тастатури суперкомпјутера и покреће свој програм. Чим програм каже да је све спремно, Жузеп Марија 22 активира Маријанину материјализацију… и Маријана излази из скенера у својим тачним годинама, 26 година. Па је то био успех. Ђорди Алехос Гарсија каже: „Шта ћете урадити са њом?“, Жузеп Марија 22 каже: „Потребан нам је план да је се сви поново сете, а потребне су нам и остале четири девојчице које има Андреа. Када будемо имали пет девојчица, смислићемо план да их одведемо кући. Тренутно ће Маријана остати овде, у реду?“ а Ђорди Алехос Гарсија каже да разуме.

У Андреином брлогу, Андреа каже Мелини да мора да оде у Милин стан да би натерала Милу да Жузепу Марији 22 ништа не каже о свом лажном састанку са Пенелопе Круз. Мелина пита Андреу како ће то урадити, а Андреа каже да и она може да изведе спајања умова чак и ако није Теремедосијанка, будући да је током теремедосијанског спајања умова са Јусмом апсорбовала његове хипнотичке моћи, па заиста може да хипнотише Милу, баш као и било кога другог. Андреа каже Мелини да ће се вратити ускоро, а преко телепортације се појављује у Милином стану. Андреа постаје невидљива са мобилним холо-емитером и одлази у Милину собу. Мила је не види, а Андреа јој прилази и над њом изводи теремедосијанско спајање умова. Спајање траје неколико секунда, а када се заврши, Мила пада у кревет, у сан. Андреа излази из собе и телепортује се назад у свој брлог у својој кући, где је Мелина све гледала на екрану на коме може да види све што се дешава на Земљи. Андреа каже Мелини: „Да ли си ме контролисала?“ а Мелина каже да јој је било досадно и такође је пазила да све иде како треба. Андреа каже да могу да виде све што се дешава на Земљи, али не могу да виде шта се дешава на броду 07. Чак и тако имају више среће јер могу да пазе на Милу, а гледаће и Жузепа Марију 22 или Ђордија Алехоса Гарсију кад буду ишли на Земљу. А епизода се завршава.

Advertisement