Ствари сестара вики
Advertisement
Девојка каква треба да будеш
5.png
Број епизоде 5
Сезона 1
Глобални број 5
Назив на Теремедоу La noya ke ṭens ke sé
Назив у Португалији A rapariga que tens de ser
Датум емитовања 25. јануара 2015.
Списак епизода
Претходна епизода
Прати свој начин
Следећа епизода
Јер си јединствена
Ствари сестара

Девојка каква треба да будеш је 5. епизода прве сезоне и серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 25. јануара 2015. године.

Опис[]

Епизода почиње на базену у згради „Каса да л’ајгуа“, где Кимберлин разред одлази на пливање. Кимберли скаче у воду док њена пријатељица чека, а Кимберли брзо плива 12 кругова у базену на пар секунда. Кимберлиина пријатељица јој каже да можда може да успори, а Кимберли каже да прихвата, а сада полако заједно пливају. Кимберли ће питати учитељицу да ли може да јој каже колико је сати, па излази из воде. Кимберлиина пријатељица гледа своју пријатељицу, а после почиње да плива. Кимберли прилази учитељици и каже јој: „Колико је сати?“ а учитељица одговара: „Остало је 20 минута до 12 сати, када ће се час завршити. Али имаш још времена да пливаш још мало“.

Кимберли се враћа у воду и види да њена пријатељица размишља о нечему. Тада је пита шта се дешава, а пријатељица каже да се ништа не дешава. Кимберли јој каже да се познају и да зна да нешто крије, а то се увек дешава када оду на базен. Онда пријатељица каже: „Цело тело ти је тамно, твоја кожа…“, а Кимберли не зна шта да каже. Пријатељица је пита да ли је забринута због тога што се разликује од других особа и што није „девојка каква треба да буде“, а Кимберли каже да је навикла на ово. Пријатељица је пита да ли јој можда смета што је другачија, а Кимберли каже не. Кимберли почиње да плива и почиње да се присећа када су на инаугурацији брода FEF 09 неки мислили да су она и Карла са Земље.

Пливање се завршава, а Кимберли се аутобусом враћа у школу. А у школи Кимберли среће Карлу и њих две одлазе кући. Успут, Кимберли пита Карлу да ли је икада помислила да се њих две разликују од осталих због боје коже, а Карла каже не. Кад њих две стигну кући, Кимберли пита своје родитеље зашто су различите, а њихови родитељи нису, а њен отац одговара: „Из неког непознатог разлога другачија вам је боја коже, али сте Теремедосијанке као и сви други. Стога, не морате да бринете. Ако имате проблема и неко вам смета у овоме, реците нам“. Кимберли одговара: „Хвала, али ово нема везе са вама или са да имамо проблемима“. Њен отац одговара: „Како год хоћете“.

Следећег дана, Кимберли је на часу хипнозе и спајања умова са својом пријатељицом, али Кимберли се тешко концентрише. Учитељица каже ученицима да спајањем умова пренесу поруку, а Кимберли не може да изврши овај задатак јер размишља о нечему другом. Тада учитељица пита Кимберли шта се дешава, а Кимберли не жели да одговори. Кимберлина пријатељица је пита да ли размишља о томе шта је рекла у базену, али Кимберли не жели да прича о овоме. Кимберли тражи од учитељице да напусти час, јер није концентрисан на извођење спајања умова и можда им је она проблем да правилно изведу час. Учитељица то прихвата, а Кимберли напушта час.

Кимберли среће Карлу, а Карла је пита шта се дешава. Кимберли одговара да имају проблем и погледаће неке записе из њихове прошлости са објектом који пројектује холограме да би се учинила невидљивом. Карла каже да ће је пратити. Обе девојке излазе из школе и одлазе кући, а Кимберли каже родитељима да је заборавила да покупи једну ствар. Кимберли узима објект који пројектује холограме и обе девојке излазе из куће, а њихови родитељи не знају шта оне планирају. Обе девојке иду у градску већницу Барцинона која се налази у истој згради као и школа, али од 50. спрата навише. Кимберли и Карла постају невидљиве и Кимберли почиње да гледа запис о свом и сестрином рођењу.

Кимберли и Карла откривају веома изненађујућу ствар, али Карла ненамерно удара у објект који их чини невидљивима и појављују се, па су виђене на екранима обезбеђења. Момци из обезбеђења стижу у собу матичних књига и проналазе обе девојке, хватају их и одводе у другу собу где их питају шта су радиле у матичној књизи грађана, шта желе и како су ушле у градску већницу без да су виђене. Обе девојке не знају шта да кажу, а момци из обезбеђења ће обавестити њихове родитеље о упадици. Кимберли каже да су у великој невољи и да не знају шта ће им родитељи рећи. Карла каже да и они имају једну ствар коју би требало да су пре објаснили.

Кимберлини и Карлини родитељи стижу у градску већницу, а момци из обезбеђења објашњавају шта су њихове ћерке урадиле. Родитељи питају момке из обезбеђења да ли могу да попричају са њима, а момци из обезбеђења само им кажу да изведу девојке из градске већнице и да се више не мешају у приватне ствари. Родитељи срећу своје ћерке и њих четворо напуштају градску већницу, а отац пита своје ћерке зашто су ушле у градску већницу без дозволе. Кимберли каже да је хтела да погледа запис о њиховом рођењу и открила је нешто што им родитељи нису рекли: Кимберли и Карла имају другачију ДНК од својих родитеља, упркос томе што су се обликовале у материци своје мајке, а њихова ДНК не одговара теремедосијанцу.

Кимберли пита да ли њихова ДНК одговара људском бићу, а њихов отац каже да такође не, личи на немогућу мешавину људске ДНК са веома јаким теремедосијанским карактеристикама које им дају огромне моћи. Кимберли пита да ли је то случај хибрида, а њен отац каже да би у случају хибрида њихова ДНК била пола људска, а пола теремедосијанска; али није: њихова ДНК је људска, али имају карактеристике у ДНК-у које производе органе-изворе њихових теремедосијанских способности, а њихове способности су неке од најјачих познатих. Али њихов отац каже својим ћеркама да морају да живе нормалан теремедосијанчев живот, а њихова различита ДНК не би требало да им представља проблем. Девојке кажу да то разумеју.

Неколико дана касније, Кимберли опет има час хипнозе и спајања умова. Учитељица пита Кимберли да ли је спремна за час, а Кимберли каже да је сада поново концентрисана. Учитељица јој каже да ће час почети, а спајањем умова морају да пренесу слику разреднику, а после разредник мора да нацрта примљену слику. Кимберли и њена пријатељица спајају умове баш као остали парови разреда, а Кимберли преноси слику својој пријатељици. Пријатељица црта слику коју јој је Кимберли пренела, а то је базен. Пријатељица каже: „Базен?“, а Кимберли каже: „Да ли желиш да пођеш са мном на базен ове суботе? Да видиш Теремедосијанку која је таква каква треба да буде“. Пријатељица се смеје и прихвата.

У суботу су Кимберли, Карла и Кимберлина пријатељица у базену. Кимберли каже остале две девојке да скоче у базен и виде која је најбржа, а Карла и Кимберлина пријатељица кажу да се слажу. Три девојке ускачу у базен и почињу да се такмиче. Прва је стигла Кимберли, друга је Карла и трећа је пријатељица. Пријатељица каже да су брже и да ће увек победити, а Кимберли каже да у другим стварима она побеђује. Кимберли, њена пријатељица и Карла и даље пливају у базену, али овај пут спорије. Кимберли каже својој пријатељици да, ако жели, може да плива спорије, али мора да има на уму да би јој, да плива спорије, дозволила да победи. Три девојке се смеју, а епизода се завршава.

Advertisement