Ствари сестара вики
Advertisement
Две специјалне девојчице
1.png
Број епизоде 1
Сезона 1
Глобални број 1
Назив на Теремедоу 2’a noyas especials
Назив у Португалији Duas raparigas especiais
Датум емитовања 30. новембра 2014.
Списак епизода
Претходна епизода
Следећа епизода
Посета у хотелу
Ствари сестара

Две специјалне девојчице је 1. епизода прве сезоне и серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 30. новембра 2014. године.

Опис[]

Епизода почиње на академском курсу 2014. године, у школи Трабал у Барцинону. Кимберли напушта учионицу и силази са својим другарицама лифтом, све док не сретне Карлу неколико спратова испод. Кад стигну до спрата улице, неке другарице иду у подземну железницу, а друге иду изван школе. Сестре Дувержа су на улазу у школу. Тада неколико Кимберлиних другарица кажу да зграда „Пулá“ нуди карте за инаугурацију свемирског брода која ће се одржати 21. новембра. Карла инсистира да иду, а оне би требало да иду возовима „СТК“, неким возовима Барцинона којима никад нису путовале (увек путују подземном железницом или аутобусом).

Две девојке хватају „СТК“ и стижу до станице зграде „Пулá“. Кад уђу у зграду, питају где морају да иду да би купиле карте за инаугурацију свемирског брода. Службеник им показује ред људи па оне морају да чекају свој ред да би добиле карте. Девојке одлучују да чекају у реду, јер имају цео дан. Док чекају, мушкарац гледа девојке и изненади се њиховом бојом коже, па их пита: „Да ли сте можда са Земље?“. Али Карла каже да су Теремедосијанке као и сви други и почиње да користи своју телекинезу. Кимберли јој каже да престане. Тада мушкарац у униформи гледа девојке и проверава неке податке са свог миникомпјутера, а после одлучује да приђе девојкама.

Мушкарац пита девојке: „Да ли сте можда сестре Дувержа?“, а Кимберли одговара да јесте, да је она Кимберли и представља му своју сестру Карлу. Мушкарац каже да им је његов шеф, адмирал Жузеп Марија 19, резервисао две посебне карте да виде инаугурацију FEF 09-а. Карла пита: „Шта је FEF 09? Ми желимо карте да видимо инаугурацију свемирског брода“. Мушкарац каже: „FEF 09 јесте свемирски брод. У реду ћете бити више од два сата јер официри добро гледају сваку особу и обично само да кажу не. Пођите са нама“. Кимберли не зна шта да ради, али Карла каже да ће то бити забавно. И њих две одлучују да пођу са њим.

Мушкарац уноси шифру и ставља своју руку као заштиту, а после улази у приватни део зграде „Пулá“. Тамо службеник каже да је девојке посебно позвао адмирал Жузеп Марија 19 и да ће инаугурација бити у 3 ујутру и завршиће се у 4. Карла каже да је то усред ноћи, а службеник каже да су се тако договорили да би избегли да превише људе желе да дођу, али ред је ипак био веома велик. Кимберли каже да следећег дана морају у школу, а службеник их пита да ли уче у школи Трабал и на који курс иду. Кимберли каже: „Да, ми учимо у Трабалу, ја идем у седми курс Примарне, а Карла у ПƐ“. А службеник каже: „Ако желиш, могу да позовем твог учитеља да му кажем да дан после инаугурације нећеш моћи да идеш у школу, него ћеш бити на одмору који ћеш морати да узмеш да би спавала и одмарала се. Твоја сестра, исто“.

Кимберли и Карла се слажу и напуштају зграду „Пулá“. Кимберли каже да Карла увек постиже све што жели, а Карла каже да би волела да зна ко је тај адмирал Жузеп Марија 19. Обе девојке иду кући на другачији начин на који никада пре нису ишле: возовима „СТК“ до станице „Тот“, а после 4. линијом метроа до станице „Ла Пау“ у којој живе. Увек су ишле 2. линијом да би ишле кући из школе. Када уђу у кућу, родитељи их питају где су биле. Кажу да имају карте за инаугурацију новог свемирског брода FEF 09 које ће се одржати у згради „Пулá“. Њихови родитељи се слажу, али питају како су успеле да добију карте. Кимберли каже да им је Адмирал Земље резервисао карте, али не знају зашто.

21. новембра у 3 ујутру. Кимберли и Карла стижу у зграду „Пулá“ и не знају каква ће бити посета. Обе карте дају официру, а он им отвара пут. Две сестре одлазе са осталим изабраним гостима, да започну посету. После Кимберли и Карла наилазе на брод и настављају да га посматрају. Један официр се појављује у прозору брода на спрату изнад брода и каже: „Погледајте брод FEF 09: наш последњи брод са најнапреднијом технологијом Звездане Флоте Федерације. И позвани сте са својим картама да уђете, видите, упознате и посетите овај свемирски брод. Морате да идете до улаза, а после морате да идете у прву собу на коју ћете наићи, где ћу вас срести“. Обе девојке и други гости улазе у брод.

Гости се пењу на столице које ће се померити током посете броду, а обе девојке иду заједно. Посета почиње и прво пролазе кроз инжењерску собу, после пролазе кроз холодекове брода и официр који их води каже да холодекови симулиишу свако окружење и реконструишу било који сценарио са ликовима где је све холограм, а ускоро ће додати холодек у Барцинону за употребу грађана. После показују собу са шатловима, која је највећа соба која постоји, а после иду у собу за рекреацију где ће посада јести и проводити слободно време. После што су им показали још неколико соба, стижу до моста, контролне собе брода и где се обично налазе официри, јер се са тог места управља бродом. У међувремену, отац девојака је будан и забринут, а мајка му каже да иде да спава.

Мушкарац који их води говори каже да могу кратко да седе на командну столицу, а Карла се понуди да седне прва. Кимберли се седа после. Када се посета заврши, девојке су веома узбуђене због онога што су виделе и виде момка који је скоро истих година као Кимберли који им се приближава. Девојке не знају шта жели ни ко је, али се изненађују када момак каже да је адмирал Земље, Жузеп Марија 19. Представља се девојкама, а после долази Иши. Жузеп Марија 19 разговара са девојкама после што им је представио Иши и каже да им је дао карте јер је желео да их упозна, будући да су посебне на Теремедоу због боје коже. После Жузеп Марија 19 даје девојкама два комуникатора из Звездане Флоте Федерације, показује им како раде и каже да могу да комуницирају са њима кад год желе. А Жузеп Марија 19 и Иши одлазе.

Обе девојке одлазе кући и све објашњавају својим родитељима, укључујући и оно што им је адмирал Жузеп Марија 19 рекао. Родитељи кажу да не знају ништа о овој ситуацији и да је то била веома чудна ствар, али им кажу да не брину, морају да забораве тај детаљ јер им нико неће ништа рећи о томе на Теремедоу. Девојке одлазе у своју собу да легну у кревет на спавање, јер је то био испуњен дан. И следећег дана, како су се сложили официри Звездане Флоте Федерације, њих две неће морати у школу и моћи ће да спавају цело јутро. И епизода се завршава.

Advertisement