Ствари сестара вики
Advertisement
Да ли сте стварно ви?
8.png
Број епизоде 8
Сезона 1
Глобални број 8
Назив на Теремедоу ¿Sou vzsalṭras?
Назив у Португалији Sois vós?
Датум емитовања 0. марта 2015.
Списак епизода
Претходна епизода
Урадите све што желите
Следећа епизода
Још једном у
звезданом броду
Ствари сестара

Да ли сте стварно ви? је 8. епизода прве сезоне и серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 0. марта 2015. године.

Опис[]

Епизода почиње у хотелу Каса Тот, где у једној соби Хорди Кудиги разговара са неким купцима о телевизији која не ради. Хорди каже да се овај проблем дешава много пута и да ће бити одговоран за поправљање телевизора. Један од клијената каже да је био у овом хотелу много пута и да никада није имао овај проблем, односно да се то „много пута“ не дешава. Хорди не зна шта да каже па одговара да се то последњих дана десило много пута. Хорди каже да мора да се врати у своју канцеларију и одлази. У лифту, Хорди тихим гласом каже: „Не знам да ли могу да решим твој проблем, никада нисам радио у хотелу“. Кад стигне на улаз у хотел, Хорди среће Кимберли и Карлу које кажу: „Знамо да ти ниси наш Хорди“.

Хорди пита девојке шта се дешава и зашто су то рекле, а Кимберли каже: „Долазиш из другог универзума, и мораш да се вратиш у тај универзум и натераш нашег Хордија да се врати“. Хорди каже: „Не можете ништа да ми наредите, не знате ко сам. Морате све да заборавите…” и извлачи предмет са спиралом којим да би девојке нешто заборавиле. Али Карла узима објекат телепортације и каже: „Ако желиш да нас зауставиш, покушај, али знамо како да поступимо са вама!“ и телепортује себе и своју сестру кући. Карла каже Кимберли: „Да ли си добро?“ а Кимберли одговара: „Неће моћи да нас победие, морамо да активирамо портал и саме то урадимо“. Карла прихвата и њих две одлазе у своју собу.

Кимберли извади из ормара свог произвођача портала и активира га. И на вратима куће се појављује портал. Родитељи кажу својим ћеркама: „Куда идете?“, а Кимберли каже да ће се вратити кад буду имале времена и да не би требало да брину. Обе девојке силазе до врата своје куће и Кимберли пита Карлу: „Да ли си спремна за путовање на непознато место?“ а Карла каже: „Наравно!“ па обе девојке прелазе преко портала. Сада су у свемирском броду у свемиру, који путује негде где не знају. У близини њих пролази мушкарац и посматра их, а после виче: „Теранци! Црвена узбуна!“ а у броду се чују звуци, а двоје људи долази да ухапсе девојке. Кад Кимберли угледа њихова лица, види да су јој то родитељи и каже: „Да ли сте стварно ви?“…

Пар чувара ништа не разуме, а Карла каже: „Тата? Мама?“ али мушкарац разговара са неким и каже: „Ухапсили смо Теранце, то су две младе женке“. И добија одговор „Доведите ми их овде“. Пар са изгледом њихових родитеља води девојке у оно што личи на командну собу, а испоставља се да бродом командује Хорди, који каже: „Оне нису Теранке“. После каже девојкама: „Хвала вам што сте дошле. Чекао сам вас. Пођите са мном“. Хорди одлази са две девојке у другу собу и објашњава: „У тајној сам операцији, симулисао сам киднаповање да бих сазнао више о двојнику адмирала Жузепа Марије 19, Јусму, који је овде зао. Требате ми да се претварате да сте теранске заробљенице“.

Кимберли пита: „Теранске?“ а Хорди одговара: „У овом свемиру се људи зову Теранци и налазе се под командом дивље и садистичке империје“. Карла пита шта ће се после десити, а Хорди каже: „Морате да се претварате да сте побегле, па ћете бити телепортоване на Земљу. Тамо је портал који ће вас одвести кући. Ако будете наишле на иког стражара, направите овај гест“. И Хорди руком прави одређен поздрав. Кимберли и Карла кажу да се слажу, и биће им забавно. Али пре тога га питају шта се дешава са његовим двојником који је на Теремедоу, а Хорди каже да ће остати тамо и каже: „Мислиће да су ме ухватили. Али кад то најмање буде очекивао, направићу замену и међусобно ћемо заменити своја места. Све иде по плану“.

Брод стиже на Земљу тог универзума и наилази на други брод, где се Јусма појављује на екрану и каже: „Хорди, шта има ново?“ а Хорди каже: „Имам две веома моћне теранске заробљенице“. Јусма каже: „Дај ми њихове слике!“ и Хорди каже да није имао времена за сликање, али му шаље видео снимак ћелије у којој су затворене. Јусма види ћелију и нема никога, а Хорди каже: „Побегле су, обавестићу Теранску Империју! Црна узбуна!“ а Јусма каже: „Заборави! Очигледно морам све сам да урадим…“ и прекида пренос. На Земљи, Карла каже Кимберли: „Коначно смо на Земљи!“ а Кимберли одговара: „Ово није права Земља“. Стражар пролази, а Кимберли и Карла праве поздрав.

Обе девојке улазе у собу у којој се портал налази. Тамо обе девојке виде траку са снимком и поруку која каже да морају да виде овај снимак када буду стигле кући, а то је важно. Девојке узимају траку, а неки стражари долазе да их питају шта раде. Девојке прелазе преко портала без размишљања, а портал се затвара. Тада Хорди са свог брода види да је место на Земљи где је био портал експлодирао и да су стражари који су били тамо умрли. Хорди каже: „Пошаљи поруку Јусми: затворенице су умрле“. А онда Хорди тихим гласом каже: „Надам се да су добро код куће, ван опасности“. А после мушкарац каже Хордију: „Јусма каже да је све у реду, али да му не требамо, и рекао је да жели да га више не узнемиравамо“.

Код девојака, родитељи гледају телевизију када им се појаве ћерке које кажу „Да ли сте стварно ви?“. Њихови родитељи одговарају: „Да ли сте добро?“, а оне кажу да је све у реду и да је то била само шала. Обе девојке улазе у Кимберлину собу, а Кимберли каже: „Изгледа да су наши родитељи прави, већ смо у нашем свемиру. Гледаћемо снимак“. Девојке почињу да виде снимак на компјутеру, а на снимку се налази адмирал 19 који објашњава да је Јусма његов зли двојник у паралелном универзуму који се зове „Огледало свемир“, где сви имају своје двојнике али са обрнутим личностима, и у овом универзуму Теремедо је уништен и преживело је само неколико теремедосијанаца.

После се на снимку појављује Хорди који каже да морају да се понашају са Хордијем који је сада у хотелу као да је он прави. Карла каже: „Касно је сада“. А Хорди наставља да објашњава да нико не би требало да зна да оне знају толико много ствари о Звезданој Флоти Федерације или ће ићи и по њих, будући да се у огледалном свемиру закони заснивају на злу и издаји. Снимање се завршава, а тада Кимберли каже да ће код Хордијевом двојнику послати холограме који ће личити на њих две да би пустиле Хордију да им избрише памћење, али у стварности се ништа неће десити јер ће оне заправо бити код куће. Карла пита да ли може Хордијев да двојник сумња, а Кимберли каже да ће се надати да неће. Кимберли припрема два холограма и шаље их у хотел Каса Тот.

У хотелу Каса Тот појављују се холограми Кимберли и Карле и изгледа да померају Хордијеве ствари. Долази Хордијев двојник, а оне кажу: „Нисмо знале да си овде. Одлазимо сада“. Хордијев двојник узима објекат са спиралом и брише памћење холограма, а холограми нестају. Девојке се смеју, а Карла каже да су победиле. Кимберли каже да је урадила још једну ствар: објекат са спиралом Хордијевог двојника такође има дупликат који она има, и показује га. Карла пита да ли је објекат Хордијевог двојника холограм, а Кимберли каже да није, једноставно је направила дупликат у кући у Герумданону у којој се праве копије где се пре била телепортовала. Њих две се смеју, а епизода се завршава.

Advertisement