Ствари сестара вики
Advertisement
Говно из дупета
13.png
Број епизоде 5
Сезона 2
Глобални број 13
Назив на Теремедоу La merda lad kul
Назив у Португалији A merda do cu
Датум емитовања 25. септембра 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Путовање
Следећа епизода
Изађите одавде!
Ствари сестара

Говно из дупета је 5. епизода друге сезоне и 13. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 25. септембра 2016. године.

Опис[]

Епизода почиње у кући ријалитија, где Кимберли прима позив који долази из непознатог извора и каже јој да је њен режисер шпијун који ради за Јусму из огледалног свемира, и тражи њу и њену сестру Карлу да их контролише и, ако је потребно, елиминише кад буде мислио да су проблем за оно што Јусма планира. Тада се порука завршава и уништава са Кимберлиног компјутера како је не би нашли Јусма или његов тим девојака. Тада режисер куће долази да пита Кимберли: „Да ли си одрадила своју квалификацију ове куће?” а Кимберли одговара да јесте, и даће му највећи резултат. Али кад он оде, она каже: „Даћу ти говно из дупета“. А онда зове Карлу и каже јој да морају да пазе шта раде, будући да је режисер шпијун. Карла је изненађена.

У међувремену, на тајном месту, режисер каже Јусми да мисли да је неко рекао сестрама да их контролише, а можда већ знају да је шпијун. Јусма му каже да мора да натера Кимберли да напусти кућу, а онда ће се побринути за њих. Режисер пита Јусму: „Да ли си икад извео спајање умова над регенткињом Андреом?“ и Јусма поносно каже: „Извео сам спајање умова над њом и пољубио сам је. Али морам поново да изведем спајање умова над њом да бих добио више информација. А ти мораш да наставиш своју мисију“. Улицом у Барцинону се Карла шета са својом дечком, све док не прими позив од сестре, која јој каже да журно дође у кућу ријалитија. Карла ништа не разуме, али Кимберли каже да је хитно. У кући је Кимберли са пртљагом, а Карла и њен дечко долазе да питају шта се дешава, а Кимберли каже да је избачена из ријалити-шоуа.

Обе сестре долазе кући и тужне су. Њихови родитељи кажу да не морају да брину о овоме, а Кимберли каже да би требало нешто да знају, и све им објашњава. Њихови родитељи све разумеју, а Карла и њен дечко кажу Кимберли да њих троје морају да буду заједно ако буду хтели да помогну Звезданој Флоти Федерације у њиховим проблемима, и адмирал Жузеп Марија 21 има поверење у њих. Родитељи девојака помоћи ће им у свему што им буде требало, а Карлин дечко каже својој девојци да би могли да се врате у Каса Тот, јер тамо дуго нису били. Њих троје одлучују да иду подземном железницом до хотела Каса Тот да би попричали са Хордијевим двојником. Кад стигну, девојке кажу Карлином дечку да остане напољу да стражари, а оне ће ући у Хордијеву канцеларију. Кад уђу унутра, наилазе на жену која каже да је Хорди болестан и да она има контролу над канцеларијом док се он не опорави. Кимберли у то не верује.

Кимберли каже Карли да је сигурна да није болестан, само ради нешто друго на другом месту и у међувремену не може да брине о хотелу. Кимберли пита жену да ли могу да погледају у Хордијеву канцеларију, будући да су му пријатељи. Жена то прихвата и каже да ће остати близу врата у случају да оне нешто желе. Унутар канцеларије Кимберли каже да морају да искористе тајни уређај за телепортовање, али откривају да су одатле уклоњени сви Хордијеви високотехнолошки објекти. Има само хотелски папири. Карла каже: „Шта сад?“ а Кимберли каже жени: „Да ли можеш да пођеш са нама?“ и пита је да ли зна где су Хордијеве важне ствари. Жена каже: „Да ли нешто недостаје? Нисам то знала“. Кимберли каже да нема везе и каже јој да морају да оду. Жена каже: „Ако желите нешто друго, реците ми“.

У подземној железници Кимберли размишља о ономе што се десило и каже Карли да непријатељска страна зна да њих две помажу Звездану Флоту Федерације и да ће им бити тешко да наставе своју мисију. Једина опција је да оду било како на Земљу. Карлин дечко каже: „А да ли могу ја да пођем са вама да бих вам помогао?“ а Кимберли каже да то не би била добра идеја, али Карла каже: „Било би сјајно“. И она каже Кимберли да је он сада део тима, јер он зна све што њих две знају. Кимберли прихвата. У међувремену, у кући ријалитија, режисер разговара са Јусмом у тајном делу куће, када се одједном телепортује говно. Јусма га види и каже да га је регентица Андреа тамо телепортовала и каже: „Изађите сви одавде, то је бомба!“ али нема времена да делују, бомба експлодира и цела кућа је уништена, сви умиру у кући.

Обе сестре и њихови родитељи гледају на телевизији експлозију куће ријалитија, а Карла каже: „Да ли си свесна шта смо изазвале? Ово се не би десило да нисмо ушле у послове Звезадне Флоте Федерације“. Кимберли каже да сада, када су већ укључене у послове Звездане Флоте Федерације, морају да помогну адмиралу Жузепу Марији 21 колико год могу. Кимберли иде на спавање, јер каже да јој се спава. Карла ће остати мало више да гледа телевизију сама. Ноћу Кимберли сања сан у коме је све пуно људских гована и слика лепе девојке са светло браон косом, а ту је и Јусма који каже да је ова девојка главна претња Звезданој Флоти Федерације и њему, па да им је заједнички непријатељ. Зато ће покушати да им помогне, чак и ако не жели да сарађује са Звезданом Флотом Федерације, а такође каже да је експлозију изазвала она. Њен сан се завршава па се Кимберли буди.

Кимберли каже Карли да је сањала Јусмин сан у којем јој је он рекао важне информације, и морају да спајају умове између обеју сестара да би боље разумеле сан. Обе сестре спајају умове и деле сан. Карла каже да ће поделити сан и са својим дечком кад буду заједно. И обе сестре се поново враћају на спавање. Ујутро Кимберлин компјутер поново добија личну поруку, а открива се да овај пут долази од правог Хордија, који јој каже да ју је он упозорио на режисера куће ријалитија. Каже и да су откриле многе ствари о Звезданој Флоти Федерације, али каже да му треба њихова помоћ. Кимберли зове Карлу, а њих две разговарају са Хордијем. Али да би безбедно причали, он ће их телепортовати на свој брод. Обе девојке прихватају и телепортују се.

У Хордијевом броду каже да је време да се врати у свој хотел, јер је његова мисија завршена, и од сада ће се он побринути за све. Међутим, он даје девојкама мисију да без дозволе уђу у зграду „Пулá“ и добију информације о тројици ентитета универзума, и о оригиналном временском линији. И што је још важније: како да путују до тренутка у коме се десила промена у историји, исправе историју и избегну оно што се десило што није требало да се деси, јер несреће у Звезданој Флоти Федерације могу да се избегну ако историја буде исправљена, а у овој алтернативној временској линији Звездана Флота Федерације неће дуго трајати. Девојке кажу да је то одлична идеја, али постоји проблем: откриле су да у оригиналној временској линији, оној коју он жели да исправи, њих две не постоје! Хорди одговара да то није знао и не зна зашто, али ће открити одговор. А онда се девојке враћају кући.

Advertisement