Ствари сестара вики
Advertisement
Још једном у звезданом броду
9.png
Број епизоде 1
Сезона 2
Глобални број 9
Назив на Теремедоу 1’alṭra kop n’1’a naw esṭellar
Назив у Португалији Mais uma vez numa nave estelar
Датум емитовања 26. јула 2016.
Списак епизода
Претходна епизода
Да ли сте
стварно ви?
Следећа епизода
Циљ акције
Ствари сестара

Још једном у звезданом броду је 1. епизода друге сезоне и 9. епизода серије Ствари сестара. Премијерно је приказана 26. јула 2016. године.

Опис[]

Прошло је више од годину дана откако су Кимберли и Карла биле на звезданом броду у огледалном свемиру, где их је Хорди Кудиги обавестио да се тренутно налази његов двојник у хотелу Каса Тот. До сада две сестре нису имале никакве „необичне“ авантуре. Кимберли има 18 година и ускоро ће напунити 19, а Карла има 12 година и наставља везу са својим дечком. Међутим, обе девојке и даље желе да нађу начин да посете Земљу. Карла се спрема за још један састанак са својим дечком у играоници у тржном центру на тргу Глоријас, а Кимберли је помало завидна јер њена сестра већ има дечка, а она још нема, иако је старија сестра. Карла узима торбу и одлази, а Кимберли остаје сама код куће и гледаће телевизију.

Пошто је месец август, девојке не морају да иду у школу, па су на распусту. Али одједном, неко долази код девојака кући. Кимберли Дувержа одлази да види ко је и открива да је официр Звездане Флоте Федерации. Он каже: „Ја сам заповедник Пумики Рос, први сам официр ,FEF 09‘-а. Треба ми ваша помоћ. Да ли се слажете? Морате да урадите само оно што од вас тражимо, једине сте особе које могу да нам помогну“. А Кимберли каже: „Свидеће нам се да вам помогнемо, посебно акото буде за Жузепа Марију 21. Сада је 21, зар није? Врло добро!“. Заповедник Пумики се опрашта, а Кимберли каже родитељима да је официр Звездане Флоте Федерације разговарао са њом тражећи од ње помоћ. Отац јој каже: „Да ли си сигурна да желиш да се мешаш у нови проблем који би могао да буде опасно?“ а Кимберли каже да јесте па да ће им било како помоћи.

Касније, ноћу, Карла се враћа кући, а Кимберли каже: „Да ли си уживала у састанку са својим дечком? Па твоја сестра такође има вести за тебе, тако да ниси ти једина која сме да нам се похвали“. Карла одговара: „Да ти се похвалим? Причај шта год хоћеш, али победићу те“. Кимберли уздише и објашњава да је официр адмирала Жузепа Марије 21 затражио њену помоћ за нешто и рекао јој да су оне једине које могу да помогну. То је, нешто важно се дешава са Звезданом Флотом Федерације, јер да није тако, приметила би мир у њему, међутим, приметила је тензију. Нешто се дешава, и иако не знају шта је то, Кимберли мисли да и сам адмирал Жузеп Марија 21 има неки проблем који изазива тензију код Звездане Флоте Федерације.

Два дана касније, Кимберли прима позив преко свог комуникатора. Кимберли одговара, а Пумики тражи од обеју девојака да се телепортују на брод „FEF 09“ за обављање неког плана. Иако Кимберли не зна шта жели, она јави Карли и обе девојке се телепортују на брод „FEF 09“. Заповедник Пумики их упознаје са својом женом, старијом поручницом Ан Мекгрегор, и каже да су они тренутно једини официри који служе на овом броду. Кимберли пита за адмирала Жузепа Марију 21, а Пумики каже да се дуго нису чули са њим па су забринути. Тада Пумики објашњава да веома опасна особа из огледалног свемира, регентица Андреа Кампос, тражи освету против Звездане Флоте Федерације и такође ради на пројекту да успе да преузме контролу над телом адмирала Жузепа Марије 21, али не зна шта Андреа тачно жели да уради са њим, а можда она жели да га контролише да би дестабилизовала Звездану Флоту Федерације.

Кимберли пита шта могу да ураде, а Пумики каже да им је Жузеп Марија 21 рекао да наставе свој посао и да морају да ураде све што могу, али је деловао забринуто јер се према његовим речима чини да се мења. То је било у мају, а после два месеца без да се чује са њим, Жузеп Марија 21 их је поново контактирао рекавши да му је регентица Андреа некако ушла у ум и може да зна све што он мисли, па ако буду направили план, он не може то да зна. Рекао је и да не жели да се брину, али Андреа је опасна и Жузеп Марија 21 јој је главни циљ, и зато је одлучио да контролише своје кретање. Међутим, Жузеп Марија 21 није одговорио на позиве официра брода 09 када су хтели да му честитају рођендан. Тада Кимберли каже да адмирал Жузеп Марија 21 није такав, оне га врло добро познају и сигурне су да он зна шта ради.

Пумики тражи од Кимберли и Карле да потраже адмирала Жузепа Марију 21 чим буде дошао на Теремедо, јер га и он познаје и зна да ће једног дана посетити своју планету. Кимберли каже да су, без обзира на то што адмирал Жузепа Марија 21 ради, сигурне да је то ради Звездане Флоте Федерације и да не треба да брину. Пумики каже да се томе нада, цени помоћ девојака и телепортује их назад кући у Барцинону. Кимберлини и Карлини родитељи питају их шта су им официри Звездане Флоте Федерације рекли, а Кимберли каже да су забринути за адмирала Жузепа Марију 21. Карла одлази у своју собу да спава, а Кимберли остаје у дневној соби, гледајући телевизију. Кимберлин отац утиша телевизор и каже својој ћерки: „Има нешто што ми још ниси објаснила о адмиралу Жузепу Марији 21, зар нема?“.

Кимберли објашњава да није сигурна, али верује да је заљубљена у адмирала Жузепа Марију 21, али да је њена љубав немогућа јер је адмирал Жузеп Марија 21 превише важан. После тражи од свог оца да ништа не прича Карли о овоме, јер ће то дестабилизирати циљ мисије коју им је дала Звездана Флота Федерације, ако она то буде знала. И без да ништа не знају, на броду „FEF 09“, Пумики све чује и каже да морају да телепортују Кимберли на броду да разговарају са њом насамо, без Карле. Ан каже: „Да ли да поступимо као са Жузепом Маријом 21?“ и Пумики чека да Кимберли заспи, а тада је телепортује на „FEF 09“ и буди је. На броду 09, Пумики каже да ју је чуо како каже да је заљубљена у Жузепа Марију 21, и обавештава је да има срећу, јер је прошлог лета прекинуо везу са Иши Кадсе и сада се осећа усамљено. Кимберли се смешка.

Следећег дана Кимберли долази у Карлину собу и каже да се Жузеп Марија 21 више не забавља са Иши Кадсе, веза је окончана пре скоро годину дана. Карла отвара једно око, јер је још била у полусну, и каже: „Да ли знаш колико је сати? 6 је ујутро, а на распусту смо!“. Кимберли каже да јој се иде на плажу. А касније, на плажи Барцинона, Кимберли је веома срећна и пева неодређену мелодију без да конкретизује песму док се купа у мору, а Карла лежи на пешкиру и пита своје родитеље шта се дешава са њеном сестром, а њени родитељи кажу да не знају. То је лаж, јер их је ћерка замолила да не откривају ништа, а Карла почиње да се сунча без дае размишља ни о чему, затвара очи, а епизода се завршава.

Advertisement