Ствари сестара вики
Advertisement

Ђорди Алехос Гарсија је непријатељ Миле и њене породице, одговоран за отмицу Милиних сестара и који користи технологију филтера перцепције да би постао психоморф.

У епизоди „Зауставићемо вас у сваком случају“ Ђорди Алехос Гарсија добија позив од регентице Андрее и одлучују да направе савез. У епизоди „Проблеми истраживања“, после што је адмирал Жузеп Марија 22 телепортовао Мелину на FEF 07, открива се да су их Мелина и Ђорди Алехос Гарсија (који раде заједно) преварили, пошто су поставили лажну Милу у позоришним активностима организације „Елс Трес Туронс“ да их преваре и добију информације о Звезданој Флоти Федерације, јер Мила ове године више не учествује у овој позоришној активности. 0 пада несвесно на под јер је извео спајање умова над лажном Милом и одведен је у амбуланту брода 07. Појављује се лице кловна који се смеје на телевизору у Милином стану, а Мелина каже да јој је Ђорди Алехос Гарсија наредио да их шпијунише и сазна нешто о Звезданој Флоти Федерације, па је док је била у холодеку успела да украде податке о Звезданој Флоти Федерације без да нико ништа не зна. Открила је технологију повратка у прошлост и открила да је централна база Жузепа Марије 22 на звезданом броду. Мила никада није била на броду 07, а Мелина је све време знала да није на Земљи. Одједном Карла Делароха зове са брода 07 и каже да 0 такође каже: „Упозорење: Ми долазимо!“, а Мелина каже да то нису изазвали они… У истој епизоди Јусма контактира брод 07 и каже да те речи није проузроковала Мелинина група него неко други, али тај ентитет или ентитети желе ипак да дођу у контакт са Мелининим тимом, групом психоморфа чији се вођа зове Ђорди Алехос Гарсија. Видевши ово, Андреа зове Ђордија Алехоса Гарсију и тера га да убрза план за извлачења постојања Милиних сестара.

У четвртој сезони Ђорди Алехос Гарсија и Андреа успевају да се врате на Земљу. У епизоди „Деца морају да расте“, регентица Андреа се удружује са Мелином и одлучује да им више неће требати Ђорди Алехос Гарсија. Стога, Ђорди Алехос Гарсија контактира са официрима брода „FEF 07“ и тражи од њих да направе пакт, и да би показали своју добру вољу, ослобађа Маријану, једну од Милиних отетих сестара. Али Маријана и Милине остале сестре још увек имају исту старост коју су имале када су биле киднаповане, то јест, још увек су деца која морају да расту… Касније, када Андреа схвати да ју је Ђорди Алехос Гарсија издао, она и Мелина позирају као позната шпанска глумица по имену Пенелопе Круз и њена редитељка, и превари Милу да сними филм. Али они су стварно планирали да је убију да би адмирал Жузеп Марија 22 имао бес због губитка девојке у коју је заљубљен. У епизоди „Јер желим“, Ђорди Алехос Гарсија долази на брод 07 да каже да жели да направе мисију у хотел Голф, где су девојчице отете, а овај хотел Голф је тајна база која се претвара да је хотел, али то је заправо тајна база његовог пријатеља који је већ мртав. Хотел Голф се налази у Аргентини, на путу. Ђорди Алехос Гарсија каже да има још једну базу у Шангају (у Кини), али тамо нема ништа посебно. Жузеп Марија 22 каже да би требало све да припреме, али засад нису ништа припремили па ће кренути неки други пут. Операција официра Звездане Флоте Федерације сели се у Аргентину… У епизоди „У вашем дому“, Ђорди Алехос Гарсија помаже официрима Звездане Флоте Федерације да врате Маријану и Луцију, две Милине сестре, кући. Али мисија ће бити тешка, јер је регентица Андреа убацила вирус у Луцију, због чега је брод FEF 07 изгубио енергију. Када се енергија брода деактивира, Андреа телепортује Маријану и Луцију у базу Алија Франкуа, што значи да их поново отима. Видевши ово, Ђорди Алехос Гарсија предлаже да се удруже са тројицом својих пријатеља који су у Аргентини, јер су ти његови пријатељи поуздани и моћи ће да им помогну. У епизоди „Твоја екипа“, Ђорди Алехос Гарсија и његови пријатељи желе да се боре против регентице Андрее, и иако успевају да спасу четири од пет отетих девојчица (пета је мртва), Андреа убија Ђордија Алехоса Гарсију и његове пријатеље. Спашене девојчице не могу да се врате на Земљу јер не могу да промене Милин живот, па ће Адријана, Луција и Маријана живети бесплатно у Барцинону док Мелинин двојник за сада остаје на броду 07.

Advertisement